11 Reacties
17 dagen geleden
Joolz day , voelt lichter aan dan anderen, is zeer compact en leuke kleuren
17 dagen geleden
Wij hebben Maxi met bijpassende autostoel 360 graden. Ben zelf maar 143cm, en deze was een van de enige buggies die je zo laag kon zetten dat wanneer de voorkant opengeklapt was, ik nog kon kijken waar ik zou stappen. Ook de ingebouwde LED-lampen, opening om naar buiten te kijken na paar maand en powerbank spraken mij enorm aan.
17 dagen geleden
Wij hebben ook de fame.
Ik vond dat deze het meest compact was, de LED verlichting was heel handig om in de winteravonden te gaan wandelen met de honden en er zit een ingebouwde helling in de bodem als je kindje last moest hebben van reflux. ☺️
Qua kleuren zijn deze bij Jools en Maxi Cosi praktisch hetzelfde dacht ik? 😅
17 dagen geleden
Wij hebben deze , en ook gekocht op deze website. Uitgetest in babydump. Deze voelde voor ons het stevigste aan. En de leuning zeg maar waar je de buggy mee duwt kan verstelt worden. Op die website is het ook een pak goedkoper dan babydump. Bij Baby-Dump staat die voor 994 euro. Bij de website kom je alsnog goedkoper uit inclusief verzendkosten
17 dagen geleden
Reactie op Marie-Line22
Wij hebben deze , en ook gekocht op deze website. Uitgetest in babydump. De ...
https://www.kinderwagencenter.de/produkt/kinderwagen/kombi-kinderwagen/espiro-next-black-310-metal-black-2in1/
16 dagen geleden
Wij zijn voor de Joolz Geo 3 gegaan omdat deze zeer aangenaam rijdt, je een grote draagmand onderaan hebt èn als je 2 kindjes kort op elkaar krijgt dan kan je een kindje onderaan in de buggy zetten en een kindje bovenaan in de draagmand