11 Reacties

17 dagen geleden

Joolz day , voelt lichter aan dan anderen, is zeer compact en leuke kleuren

17 dagen geleden

Wij hebbe gekozen voor de fame :)

17 dagen geleden

Wij hebben Maxi met bijpassende autostoel 360 graden. Ben zelf maar 143cm, en deze was een van de enige buggies die je zo laag kon zetten dat wanneer de voorkant opengeklapt was, ik nog kon kijken waar ik zou stappen. Ook de ingebouwde LED-lampen, opening om naar buiten te kijken na paar maand en powerbank spraken mij enorm aan.

17 dagen geleden

Wij gaan voor de Joolz day5. Super mooie buggy compact niet al te groot, ergonomisch, zonneklep dat je kan ‘vergroten’, veel opbergruimte in de mand enz

17 dagen geleden

Wij hebben de maxi cosi fame besteld, ten eerste omdat we hem echt wilden. Ten tweede voelde hij echt veel steviger aan. Vond de Joolz ook zo smal. De vele snufjes maken het ook extra leuk!

17 dagen geleden

Wij hebben ook de fame. Ik vond dat deze het meest compact was, de LED verlichting was heel handig om in de winteravonden te gaan wandelen met de honden en er zit een ingebouwde helling in de bodem als je kindje last moest hebben van reflux. ☺️ Qua kleuren zijn deze bij Jools en Maxi Cosi praktisch hetzelfde dacht ik? 😅

17 dagen geleden

Joolz day :)

17 dagen geleden

Wij hebben deze , en ook gekocht op deze website. Uitgetest in babydump. Deze voelde voor ons het stevigste aan. En de leuning zeg maar waar je de buggy mee duwt kan verstelt worden. Op die website is het ook een pak goedkoper dan babydump. Bij Baby-Dump staat die voor 994 euro. Bij de website kom je alsnog goedkoper uit inclusief verzendkosten

17 dagen geleden

Reactie op Marie-Line22

Wij hebben deze , en ook gekocht op deze website. Uitgetest in babydump. De ...
https://www.kinderwagencenter.de/produkt/kinderwagen/kombi-kinderwagen/espiro-next-black-310-metal-black-2in1/

17 dagen geleden

Joolz hier

16 dagen geleden

Wij zijn voor de Joolz Geo 3 gegaan omdat deze zeer aangenaam rijdt, je een grote draagmand onderaan hebt èn als je 2 kindjes kort op elkaar krijgt dan kan je een kindje onderaan in de buggy zetten en een kindje bovenaan in de draagmand