12 Reacties
3 maanden geleden
Ik had bruine afscheiding op 8 weken. Mij werd toen gezegd dat als het niet in hoeveelheid toeneemt en het niet rood word de kans klein is dat er iets mis is. Als je twijfelt best even contact opnemen met de gynaecoloog.
3 maanden geleden
Ja ik ga nog even wachten maar anders bel ik idd want zoveel schrik nu
3 maanden geleden
Hier al vanaf mijn 7 weken zwangerschap zowat dagelijks bloederige uitscheiding. Toen ook meteen laten controleren, niks aan de hand. Vervelend ja maar met de baby is alles oké zolang het niet gaat over gigantische hoeveelheden zou ik er mij geen zorgen in maken
3 maanden geleden
Reactie op Laura022025
Hier al vanaf mijn 7 weken zwangerschap zowat dagelijks bloederige uitschei ...
Dank je.
Maar heb zoveel schrik ook omdat ik die antibiotica moet innemen en dit ook een heel zwaar risico zwangerschap is had op 8 weken en 4 dagen een heel goede echo met goed kloppend hartje maar nu dat maakt me toch bang
3 maanden geleden
Reactie op nafija
Geen zorgen maken dat is normaal. Eergisteren had ik het ook
Had jij dan ook wat buik krampen
3 maanden geleden
Ik heb al 3 weken bruine afscheiding heb ook 3 weken geleden 2 bloedingen gehad en pas bij de laatste echo is gezien dat dat gestold bloed nog naast mijn baarmoeder zat... ik mag ook pas gaan werken als ik die uitscheiding niet meer heb, neem ook sinds maandag antibiotica wegens urineweginfectie.. als het zondag nog niet over is ga ik terug een afspraak maken want ik zou graag terug gaan werken (ik werk in de zorg) en mag niet gaan werken wegens tillen
3 maanden geleden
Reactie op prisjj
Ik heb al 3 weken bruine afscheiding heb ook 3 weken geleden 2 bloedingen g ...
A bedankt ik vond het ook gewoon raar dar ik sinds gisteren met die antibiotica ben begonnen en in die 9 weken juist vandaag dat bruin verlies had. En ben de bijwerkingen gaan opzoeken maar staat er niet tussen wel dat mijn urine donker geel tot bruin kan zijn
3 maanden geleden
Reactie op coppens 123
A bedankt ik vond het ook gewoon raar dar ik sinds gisteren met die antibio ...
Zolang het niet helder bloed verlies is moet je je geen zorgen maken, ik vind het gewoon vervelend boven op die blaasontsteking geeft vet extra jeuk omdat ik een gevoel heb dat er steeds iets uitloopt zoals soms bij mijn maandstonden geweest.. maar dat was dan geen 3 weken... dus het maakt me vaak wakker wegens kriebels
3 maanden geleden
Ja ik heb van die blaasontsteking geen last this omda ik zwanger ben en zwaar immuniteit ziekte heb dat ze me antibiotica gegeven heb hadden ze geen vloed en urine test gedaan wist ik het niet eens