12 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Kan altijd even verloskundige bellen.
Heb materniteit gebeld en zij zeggen om bij de huisartsenwachtpost bloed te laten prikken. Ik begrijp niet zo goed wat ze hierin kunnen zien buiten de hcg waarde
4 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
Heb materniteit gebeld en zij zeggen om bij de huisartsenwachtpost bloed te ...
Als je na ziekenhuis gaat, kan je zeggen dat je zwanger bent en dat je bloedverlies hebt, dan maken ze vaak echo en kunnen ze zien wat er is
4 maanden geleden
Als je na ziekenhuis gaat, kan je zeggen dat je zwanger bent en dat je bloe ...
Heb ik gevraagd aan de telefoon, maar de dame zei dat er vandaag geen echo meer gemaakt zou worden. Enkel bij hevig bloedverlies
4 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
Heb ik gevraagd aan de telefoon, maar de dame zei dat er vandaag geen echo ...
Ben jij van België of Nederland
4 maanden geleden
Ben jij van België of Nederland
België
4 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
België
Dan weet ik niet hoe het dan gaat. Sorry
4 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
België
Ik ben van België.Ik ben in mijn vorige zwangerschap met het kleinste druppeltje bloed gewoon naar spoed gegaan. Ze hebben me daar vriendelijk ontvangen en een echo genomen. Toen bleek het jammer genoeg een miskraam te zijn, maar ik ken heel veel mensen die tijdens hun zwangerschap bloedverlies ervaren en uiteindelijk een gezonde baby op de wereld zetten hoor. Om jezelf gerust te stellen zou ik gewoon langs spoed gaan.
4 maanden geleden
Ik heb zo ook eens naar materniteit moeten bellen, zij zeiden dat het geen nut had om naar het ziekenhuis te komen, dat ik dan best lang in de wachtzaal zou zitten van spoed. Ik ben dus zo snel als kon bloed gaan laten trekken bij de huisarts. Als de hcg te laag is, wijst dat op een miskraam.
Daarnaast kan je naar je gynaecoloog bellen om zsm een afspraak te regelen.
Maar ik zou proberen rustig te blijven en niet te snel panikeren. Er zijn veel vrouwen die bloed verliezen tijdens hun zwangerschap en dat er toch niets aan de hand is.
Ik duim alvast dat het onschuldige bloedingen zijn 🍀
4 maanden geleden
Ben van het kastje naar de muur gestuurd. In de huisartsenwachtpost begrepen ze niet goed waarom ze me naar daar gestuurd hadden. Het bloed zou dan toch pas morgen ochtend opgehaald worden. De arts heeft contact opgenomen met materniteit en hier was shift wissel geweest en waren ze niet op de hoogte van mijn telefoontje. Ook begreep de nachtploeg niet waarom ze me naar de wachtpost gestuurd hadden. Dus was het advies om morgen bloed te prikken bij de huisarts. Denk dat ik morgen even contact ga opnemen met fertiliteit aangezien we zo zwanger geworden zijn.
4 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
Ben van het kastje naar de muur gestuurd. In de huisartsenwachtpost begrepe ...
Ik ben 10 weken en heb ook al een paar keer wat bloedverlies gehad in mijn slipje (bruin en lichtroze). Was telkens voor een echo en op de echo was alles in orde. Gynaecoloog zei dat dat soms ook gewoon kan zijn van een klein wondje aan de binnenkant van de vagina. Ik was ook telkens in paniek, maar tot nu toe is alles hier in orde! Dus nog niet te hard panikeren ... 🍀
Ik zou wel fertiliteit even contacteren, misschien kan je morgen toch even langsgaan?
Veel succes!
4 maanden geleden
Met onze kleine pruts is alles gelukkig in orde. Wel blijkt mijn schildklier te traag te werken.