15 Reacties

3 maanden geleden

Rustig houden en geen seks gedurende een week werd er tegen mij gezegd

3 maanden geleden

Reactie op prisjj

Rustig houden en geen seks gedurende een week werd er tegen mij gezegd
Dat kan ik nu toch niet 😂 mijn partner zit in België en in en de oudste in Frankrijk

3 maanden geleden

Reactie op Belfleur

Dat kan ik nu toch niet 😂 mijn partner zit in België en in en de oudste in ...
Tis zeker tot volgende week zondag he dan ben je al terug, maar rustig houden en niet heffen dus :) ik ben elke keer naar spoed gegaan bij mijn bloedverlies gelukkig was alles in orde

3 maanden geleden

Reactie op prisjj

Tis zeker tot volgende week zondag he dan ben je al terug, maar rustig houd ...
Bij mijn vorig miskraam had ik bloed verlies en twee dagen erna zie de dokter dat het was overleden. Heb het wel moeten laten weghalen ook en dit wil ik niet nog eens mee maken pff maak mij zo een zorgen

3 maanden geleden

Reactie op Belfleur

Bij mijn vorig miskraam had ik bloed verlies en twee dagen erna zie de dokt ...
Dat snap ik hoe ver was je toen en hoever ben je nu? Ik duim dat alles goed gaat

3 maanden geleden

Ik was toen 13 weken en 4 dagen en nu ben ik 11 weken. Ik heb nog steeds rood bloed verlies nu en er komen klonter bij te pas

3 maanden geleden

Reactie op Belfleur

Ik was toen 13 weken en 4 dagen en nu ben ik 11 weken. Ik heb nog steeds ro ...
Misschien dat het toch best is om naar een spoed te gaan in Frankrijk?

3 maanden geleden

Hoe gaat het nu met jou?

3 maanden geleden

Ik duim voor je mee dat alles oké is. Zou het niet kunnen door je lange rit? Misschien lang stilzitten etc... hopelijk heb je snel duidelijkheid x

3 maanden geleden

Ik zou persoonlijk nr spoed gaan. Mogelijks kunnen ze je progesteron pilletjes geven. Ik duim voor goed nieuws!

3 maanden geleden

Reactie op Stay1620

Ik duim voor je mee dat alles oké is. Zou het niet kunnen door je lange rit ...
Ik ben hier naar een dokter geweest en die zei mij om mij geen zorgen te maken. Ik moet het wat rustiger aan doen. De lange rit kan mss wel wat mee spelen en ik ben ook maar 1x gestopt om naar het toilet te gaan. Heel slecht natuurlijk

3 maanden geleden

Reactie op Charlotte Mama

Hoe gaat het nu met jou?
Ik heb nergens last van buiten bloed verlies. Gisteren avond stopten het en deze ochtend voorlopig niets

3 maanden geleden

Reactie op Belfleur

Ik heb nergens last van buiten bloed verlies. Gisteren avond stopten het en ...
Hi mama, is alles oké met jou ondertussen?

3 maanden geleden

Reactie op Stay1620

Hi mama, is alles oké met jou ondertussen?
Hey hey. Gisteren niets van bloedingen en vandaag terug bel rood bloed. Ik rij morgen terug van Frankrijk naar België en mag vrijdag direct naar de gynaecoloog. Heel veel stress ondertussen.

3 maanden geleden

Reactie op Belfleur

Hey hey. Gisteren niets van bloedingen en vandaag terug bel rood bloed. Ik ...
Oh :( ik hou je in mijn gedachten en duim, bid, hoop, wens dat alles oké is zowel met jou als met jouw baby'tje. Dikke knuffel ❤️