Lieve allemaal
Ik ben gisteren met mijn dochter van 11 vertrokken naar Frankrijk, wij hadden een rit van 13uren. Nu vandaag had ik bloed verlies en dit was mooi rood en ook maar 1 x. Ik heb geen buikpijn en of andere klachten. Maak mezelf wel wat zorgen maar het zal afwachten zijn denk ik in hoe dit verder afloopt. Ik ben al heel veel naar het toilet gegaan en ook dan niets van bloed verlies nog.
Toch wel wat angstig aangezien ik voor deze zwangerschap een miskraam heb gekregen 11.4 dagen en ik nu ongeveer bijna in diezelfde tijd zit maakt mij dit zo beangstigend. Ik ben alleen met de oudste op vakantie en mijn vriend en de plus kinderen zijn thuis.
Donderdag reizen wij terug
Dat kan ik nu toch niet 😂 mijn partner zit in België en in en de oudste in ...
Tis zeker tot volgende week zondag he dan ben je al terug, maar rustig houden en niet heffen dus :) ik ben elke keer naar spoed gegaan bij mijn bloedverlies gelukkig was alles in orde
Tis zeker tot volgende week zondag he dan ben je al terug, maar rustig houd ...
Bij mijn vorig miskraam had ik bloed verlies en twee dagen erna zie de dokter dat het was overleden. Heb het wel moeten laten weghalen ook en dit wil ik niet nog eens mee maken pff maak mij zo een zorgen
Ik duim voor je mee dat alles oké is. Zou het niet kunnen door je lange rit ...
Ik ben hier naar een dokter geweest en die zei mij om mij geen zorgen te maken. Ik moet het wat rustiger aan doen. De lange rit kan mss wel wat mee spelen en ik ben ook maar 1x gestopt om naar het toilet te gaan. Heel slecht natuurlijk
Hey hey. Gisteren niets van bloedingen en vandaag terug bel rood bloed. Ik rij morgen terug van Frankrijk naar België en mag vrijdag direct naar de gynaecoloog. Heel veel stress ondertussen.