Ik had gisteren een lichteroze bloedverlies bij het vegen. Het was maar een veeg en het was al voorbij. Men man heeft deze Ochtend toch maar eventjes gebeld naar het ziekenhuis en we mochten toch eventjes langskomen voor een check up. Alles was in orde met de baby, hij/zij was heel beweeglijk. Heel zot om te zien. Ik heb bloed laten nemen en een spuit gekregen voor tegen de rhesus. Ik ben negatief en men man positief van bloedgroep. Nadat we thuis zijn heb ik iets gegeten en daarna eigenlijk in slaap gevallen op de zetel. Het was ineens 17u geworden. Ik heb 4 a 5 uur liggen slapen. Toen ik rechtkwam voelde ik van alles gebeuren daar beneden. Het voelde alsof een luchtbel door alle kanten ging. Ik ben direct naar het toilet gelopen en er was overal bloed te zien. Ik heb dit ook nog nooit zo erg gehad. Ik ben zelfs doorgelekt op de zetel. Men man heeft dan ook weer direct gebeld naar het ziekenhuis. Als het niet erger werd of geen buikpijn had ofso moest ik niet naar het ziekenhuis komen. Omdat ze op de echo zagen dat alles in orde was. Voorlopig is het nu ook wel ok. Het bloedverlies is serieus geminderd tot zelfs bijna geen bloedverlies.
Het was wel wat verschieten.
Heeft iemand dat nog meegemaakt op dit manier? Ik ben 11 weken en 4 dagen zwanger trouwens