3 Reacties
4 maanden geleden
Och dit moet zo eng voor je geweest zijn. Maar als ze er in het ziekenhuis alle vertrouwen in hebben, probeer dit dan ook te doen. Moest je pijn krijgen of terug meer bloedverlies, dan zou ik zeker nog eens bellen.
Wanneer heb je je 12 weken echo? Ik kan me voorstellen dat je nu nog net iets ongedulder uitkijkt naar die echo. Hopelijk hoef je niet te lang wachten.
4 maanden geleden
Reactie op miloli
Och dit moet zo eng voor je geweest zijn. Maar als ze er in het ziekenhuis ...
Ik heb 28 ste juli de 13 weken echo.
Opzich voel ik me wel goed qua angst. Heel raar om te zeggen maar ik voel niet zo super veel angst. Men man daar en tegen. Ik weet niet hoe dat komt dat ik zo zorgeloos overkom. Ik vergeet het soms ook gewoon wat er gebeurd is. Zwangerschapsdementie misschien 😅
4 maanden geleden
Reactie op Marie-Line22
Ik heb 28 ste juli de 13 weken echo.
Opzich voel ik me wel goed qua angst. ...
Ik heb 2 bloedingen gehad niet heel veel zeker niet gelijk in u beschrijving op 3 dagen verschil, ik mocht niet meer gaan werken voorlopig wegens heffen en tillen en moest het een week zeker rustig aan doen, nu tijdens de 12 weken echo is het bloed nog te zien in mijn baarmoeder (gestold, oud bloed) en mocht ik opnieuw niet werken en ook niet heffen en tillen en 2 weken geen seks... als er nog een bloeding zou zijn zou ik zeker terug gaan naar het ziekenhuis.. en anders wachten op de 12 weken echo over 8 dagen.. ik reageerde de eerste bloeding ook eerder apathisch maar vanaf de 2e bloeding was ik echt over mijn toeren