26 Reacties

4 maanden geleden

Naar spoed gaan of wil je wachten tot 4 juli?

4 maanden geleden

Reactie op LR❤️

Naar spoed gaan of wil je wachten tot 4 juli?
Ik dacht om morgen bloed te laten trekken om mijn HCg te laten bepalen…

4 maanden geleden

Reactie op krully

Ah oke ik zou gwn naar de spoed gaan want daar kunnen ze een echo doen en dan ben je meteen zeker ipv bloed trekken en wachten daarop

4 maanden geleden

Bloedverlies en krampen op 7 weken lijkt me niet echt positief, Ik denk ook niet dat het op 7 weken nog kan zijn van een innesteling bloeding? Als de pijn uren achter elkaar blijft en bloedverlies zou ik ook toch snel gaan checken bij de spoed of gynecoloog meteen in de ochtend, Ik hoop dat alles ok is ❤️niet meteen panikeren

4 maanden geleden

Kan alsnog wel instelingsbloed zijn ik had dit ook op 7 weken maar als je ongerust bent ga je naar spoed heb ik ook gedaan en heb een echo gehad... 3 dagen voor mijn officiële echo

4 maanden geleden

Reactie op krully

Hcg zegt jammer genoeg niets hoor, k wil je niet op een slecht spoor zetten, mijn HCG was vorig jaar supergoed en bleef stijgen...ondanks de miskraam.. k denk dat je beter af bent door eens langs spoed te gaan, zo heb je ook wat zekerheid

4 maanden geleden

Reactie op xJessV

Hcg zegt jammer genoeg niets hoor, k wil je niet op een slecht spoor zetten ...
Idd liever op tijd laten checken en zekerheid dan nog leven in stress met de vragen wat als? Wat kan het zijn? Ik ben ook naar spoed gegaan recent omdat ik buikpijn had maar geen bloeding. Ze hebben echo gedaan en het was allemaal nog ok, en ging met een gerust hartje naar huis.

4 maanden geleden

Ben je misselijk? Ik had ook bloedverlies en toch redelijk veel en op controle geweest en zou innesteling geweest zijn.

4 maanden geleden

Ik ben nu voor de derde keer zwanger en heb bij mijn eerste 2 zwangerschappen ook vaak bloedverlies/spotting gehad tijdens het eerste trimester. Bij de eerste zwangerschap ging dit gepaard met lichte krampen en bleek het bij de echo op 6 weken om een leeg vruchtzakje te gaan. Een week later helaas zwangerschapsverlies. Bij mijn tweede ook vaak spotting gehad, maar dit had vaak verband met fysieke inspanningen, obstipatie en geslachtsgemeenschap. Die zwangerschap is verder wel goed verlopen en op 36w4d is ons klein patatje geboren. Nu voor een derde keer zwanger met weinig symptomen. Hcg begon lager dan de vorige zwangerschap, maar stijgt wel goed. Progesteron was nogal laag en door de voorgeschiedenis utrogestan (progesteron) opgestart. Nu geen bloedverlies en 6 weken ver. Wat ik wil zeggen is; bloedverlies tijdens het eerste trimester hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn, maar je weet hopelijk echt iets meer na een echo.

4 maanden geleden

Niet twijfelen en gewoon even laten checken op spoed. De onzekerheid en de stress die het bloedverlies met zich meeneemt is ook niet goed voor je.

4 maanden geleden

Hi allen, Bedankt voor jullie reacties en steun, ik bleef positief maar het mocht niet zijn… Gisteren bleef ik bloeden, thuis aangekomen heb ik het embryootje opgevangen. Heel heel veel traantjes en nog steeds ongeloof…

Reactie op krully

Hi allen, Bedankt voor jullie reacties en steun, ik bleef positief maar het ...
Gecontroleerd, hopelijk dat je het een plekje kan geven. Neem al je tijd en rust om dit moeilijke proces te verwerken.

4 maanden geleden

Reactie op krully

Veel sterkte!

4 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Gecontroleerd, hopelijk dat je het een plekje kan geven. Neem al je tijd en ...
Ik kan het nog niet vatten 🥲. Het is zo snel gegaan 😔 Dank je 🙏

4 maanden geleden

Reactie op krully

Heel veel sterkte!!

4 maanden geleden

Heel veel sterkte! 💖

4 maanden geleden

Reactie op krully

Oooooh wat een verschrikkelijk nieuws! Sorry voor mijn hoopvolle reactie. Ik hoop dat jullie veel steun vinden bij elkaar.💖

4 maanden geleden

Reactie op katleenvw

Oooooh wat een verschrikkelijk nieuws! Sorry voor mijn hoopvolle reactie. I ...
Dank je 🙏 Ja hoor, we zijn vandaag naar de zee gereden om afscheid te nemen van het vruchtje. Ik wou het niet doorspoelen in de wc.

4 maanden geleden

Reactie op krully

😪❤️

4 maanden geleden

Reactie op krully

Dank je 🙏 Ja hoor, we zijn vandaag naar de zee gereden om afscheid te neme ...
Nee dat begrijp ik helemaal! Dan is de zee een heel mooie plek om afscheid te nemen. Ik wens jullie het allerbeste in de komende moeilijke periode. 😞💖