5 Reacties
4 maanden geleden
Dan bel je verloskundige nog even keer en zeg je gewoon dat je nog zo bang bent. Ik heb ook gehad maar bij mij was ook niks aan de hand te zijn.
4 maanden geleden
Ik heb 2weken geleden vrijdag een bloeding gehad en vorige week dinsdag , alles was ook ok sindsdien wel steeds bruinverlies het is verschieten, als raad gekregen na elke bloeding 1 week geen seks en minimum 3 dagen zetel rust.. dus rustig aandoen en ni naar de winkel gaan etc mocht ook niet gaan werken ik doe nachtwerk en start vandaag opnieuw
4 maanden geleden
Ik heb vorige week donderdag bloedverlies gehad op 10 weken. Ook naar spoed en hartje klopte nog heel goed dus niets aan de hand. Achteraf geen bloedverlies meer gehad. Zeide dat dit soms wel kan gebeuren en niet altijd een miskraam hoeft te zijn.. snap je ongerustheid wel
4 maanden geleden
Ik heb dit ook gehad rond 6 weken. Ik had eerst wat bruinverlies en dan ineens fel rode bloedverlies. Maar geen klonters. Alles was ok met het kindje. Maar ik moest het wel rustiger aan doen. Ondertussen ben ik 11 weken en 2 dagen. Ik neem nog wel altijd utrogestan sindsdien. Ik kon nog wel altijd restjes oud bloed verliezen en had ik gisterenochtend nog voor gehad.