13 Reacties
5 maanden geleden
Ik vind het super jammer voor jou Laura! Als het een troost mag zijn. Wij waren ook al meer dan een half jaar (wat op zich niet heel lang is, maar het voelde wel heel lang) aan het proberen toen ik de eerste keer zwanger was, dit was helaas een biochemische zwangerschap, waarvan ik een miskraam kreeg nog maar pas op 28/04. Ze zeiden dat je dan best een maand wacht, maar ik hoorde ook van heel veel mensen en las het ook op het internet dat je een grotere kans hebt om snel terug succesvol zwanger te worden binnen de 3 maanden na een miskraam. Wij hebben niet gewacht en ben in de cyclus na mijn miskraam nu terug zwanger. En het voelt nu wel goed. Alles gaat uiteindelijk goed komen. Het is heel treurig en pijnlijk nu , maar verlies de moed niet. Ik had het nu ook even meer los gelaten na de miskraam. Ik duim voor jou ✨💕
5 maanden geleden
Reactie op miloli
Hoe stond je hcg dan nu Laurrra? Klopte de wekenindicator dan niet?
Dat hebben ze niet gezegd, dat zie ik morgen wel op de app maar het was iets gezakt.. Die test met de wekenindicator van het Kruidvat doe ik nooit meer! 2 testen die hetzelfde zeiden.. HCG boven tussen de 100 en 300 maar het was niet waar.
5 maanden geleden
Reactie op sillllieeee
Ik vind het super jammer voor jou Laura! Als het een troost mag zijn. Wij w ...
Bedankt, jouw woorden geven me heel veel steun! Ze zeiden tegen ons dat we meteen hierna opnieuw mogen proberen maar de vraag is nu of we voor nog een inseminatie gaan of meteen IVF.. Ik heb denk ik zoals je zegt wel geleerd om los te laten. Ik was als een maniak aan het testen, dit doe ik ook nooit meer. 😘 Hopelijk loopt voor jou alles vlot en heb je een wondermooie zwangerschap!
5 maanden geleden
Veel sterkte! Is nog allemaal pril en toch heb je zo een verlangen en begin je al te plannen in je hoofd. Als je dan hoort dat het fout loopt staat alles weer even stil. Eind maart ook een miskraam gehad. Heb dan wel gewacht tot ik mijn menstruatie terug had en daarna was ik ook terug zwanger. Nu zit alles goed. De eerste keer maakte ik me ook in alles druk, nu laat ik het op me afkomen en probeer ik mijn gedachten te verzetten. Hopelijk gaat de volgende nu beter. De courage niet verliezen en er samen over praten.
5 maanden geleden
Reactie op dellie
Veel sterkte! Is nog allemaal pril en toch heb je zo een verlangen en begin ...
Dankjewel! Na 3 jaar was het een heeeeel groot lichtpunt maar nu zijn we heel dichtbij. Ik voel het. Hoelang duurde het voor je je regels kreeg? Mijn HCG was gisteren nog 18,4.