9 Reacties

één maand geleden

Het vraagt concentratie in het begin om het echt te voelen.. ik voel mijn kleine meid nu bijna 3 weken ben morgen 22 weken en sindsdien elke dag zeker ni constant vaak alleen bij rustig in de zetel liggen en concentratie, wanneer jij druk bezig bent voel je dit dan ook veel minder omdat je kindje in slaap word gewiegd en juist actiever word als jij rustiger bent, ook kan jij je moeilijk concentreren op de bewegingen wanneer je actief bent ik denk dat het van een 24 tal weken nog duidelijker word😊

één maand geleden

Ik voelde de mijne al op 14 weken. Elke dag. Ochtend avond en vooral wanneer ik neerzit of neerlig. Ook wanneer het ochtend is, voel ik hem trappen. Nadat ik gegeten heb, stopt het. Kleine lichte plofjes. Heb het ook al op beeld.

één maand geleden

Vanaf 28w pas moet je hem regelmatig voelen, zegt mijn vroedvrouw.

één maand geleden

Reactie op LynnVC02

Ik voelde de mijne al op 14 weken. Elke dag. Ochtend avond en vooral wannee ...
Voelt het zoals ‘ luchtbellen’ aan, de plofjes? Ben 18,5 week nu en denk sinds een paar dagen ook iets van ons kleintje te voelen

één maand geleden

Reactie op marisje1990

Voelt het zoals ‘ luchtbellen’ aan, de plofjes? Ben 18,5 week nu en denk si ...
Hier voelt het inderdaad als plofjes aan en af en toe precies golfjes. Gek gevoel, maar zo bijzonder 🥰

één maand geleden

Ik voel hem al sinds 17 weken, begon met zo die lichte plofjes. Nu ben ik 20 weken en doorheen de dag voel ik hem heel goed, nog meer als ik zit of lig. Denk soms dat hij heel mijn binnenste aan het verbouwen is 🤣

één maand geleden

Ik ben nu 19w + 4d en voel mijn dochtertje sinds gisteren. Heel af en toe, zeker niet constant. En vooral als ik rustig in de zetel of in bed lig, het vraagt wel wat concentratie. Maar je voelt dat het niet je darmen of je maag is, het voelt heel anders.

één maand geleden

Ik ben nu 22w+1 en voel mn dochtertje sinds 1 week iedere dag actief. Nu ik zeker ben hoe het voelt, weet ik dat ik haar vroeger ook al voelde maar minder frequent. Dacht altijd dat het mijn darmen waren 😅