7 Reacties

2 maanden geleden

Dit wordt voorzien door de materniteit, net zoals pampers, vochtige doekjes en verzorgingsproducten die je nodig hebt tijdens het verblijf.

2 maanden geleden

Ik weet niet of dit bij jou ook zo is, maar ik had vorige week een infosessie bij de vroedvrouw en toen heeft ze me een lijst meegegeven van wat ik mee moet brengen en wat zij voorzien op de materniteit. Daar plannen ze die infosessie standaard tussen de 16 en 20 weken. Denk dat je eens kan checken bij hen, pampers en flesvoeding werd voorzien in het ziekenhuis bij ons.

2 maanden geleden

Reactie op Joke-31

Ik weet niet of dit bij jou ook zo is, maar ik had vorige week een infosess ...
Bij ons is dit pas op 30 weken. Gek hoe anders dat is per regio precies

2 maanden geleden

Vaak kan je ook al veel info terugvinden op de website van het ziekenhuis waar je gaat bevallen. Het ziekenhuis waar ik ga heeft op de website een overzicht staan van wat er mee moet naar het ziekenhuis onderverdeeld in; - verloskamer - materniteit mama - materniteit baby - wat voorziet het ziekenhuis

2 maanden geleden

Reactie op miloli

Vaak kan je ook al veel info terugvinden op de website van het ziekenhuis w ...
Dat is handig! Waar heb je dit gevonden? Zal in elk ziekenhuis wel ongeveer hetzelfde zijn vermoed ik

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Bij ons is dit pas op 30 weken. Gek hoe anders dat is per regio precies
Bij mij op 26 weken馃檲馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Dat is handig! Waar heb je dit gevonden? Zal in elk ziekenhuis wel ongeveer ...
https://www.zas.be/diensten/materniteit/je-bevalling Wat meer naar onder scrollen naar je inpaklijst.