Dames, ik kan er even niet meer aan uit aan wat we nu net terugtrekken van ons ziekenfonds.
Mijn gyneacoloog zit ook bij onze huidige dokterspraktijk waar wij dus telkens onze afspraken vastleggen. Na elke afspraak betaal ik 32 euro aan het onthaal. Hiervan zou ik normaal iets moeten terugtrekken, maar wat dat weet ik niet. Ik heb al 2x deze maand een extra factuur ontvangen van de gyneacoloog waarbij ik nog 8,70 euro extra zou moeten betalen. Ook de nipttest en het bijhorende bloedonderzoek kreeg ik achteraf een factuur van waarbij ik nog 51 euro moest betalen. Maar hoe zit dit net met de terugtrekking want ik vind dat ik op die enkele maanden tijd precies toch al heel wat heb moeten neerleggen voor de echo's en onderzoeken. Ik zit bij Solidaris als ziekenfonds.
Ik moet ook telkens 30 euro betalen bij gynae, daar is de rest al betaald door de mutualiteit via derdebetalersovereenkomst. En de nipt ook zoiets als jou moeten betalen. De totale kostprijs daarvoor is normaal 300 euro ofzo.
Ik moet ook telkens 30 euro betalen bij gynae, daar is de rest al betaald d ...
Maar als je in het ziekenhuis gaat moet je niets betalen na je onderzoek blijkbaar. Mijn collega heeft nog nooit iets moeten betalen. Enkel nu de nipttesg 53 euro
Maar ik krijg ook nog kleine factuurtjes aan via brief
Ik ook via eBox. Je moet altijd wel iets zelf opleggen voor bloedonderzoeken e.d. maar het grootste deel is gecoverd door de mutualiteit. Ik heb ook een opleg voor 'klein bekken' 😂 want ja daar kan ik veel aan doen enzo... Haha
Maar als je in het ziekenhuis gaat moet je niets betalen na je onderzoek bl ...
Ik ga in het ziekenhuis altijd en krijg telkens factuur thuis van +/- 40euro per afspraak 🥲 de gynaecologen daar zijn allemaal ook niet geconventioneerd jammer genoeg.
Ik ga naar het ziekenhuis bij een niet geconventioneerde arts en ik krijg telkens een maand later ongeveer nog een factuur rond de €25 euro. Van de Nipt heb ik nog €9 moeten betalen. Ik zit bij de CM.
Oei, ik kan daar niets van lezen door de compressie hier 🙈 staat er niet bij waarvoor het juist is? Je kan altijd de dienst vragen voor verduidelijking als je dat wil 😊
Heb je dan bij de gynaecoloog geen briefje gekregen om in te leveren bij het ziekenfonds? Als ik het ingeleverd heb, krijg ik van cm altijd een overzicht met de terugbetalingen. Is de 8,70 niet van een echo? Wat staat er bij de omschrijving? De foto is niet zo duidelijk
Klin. Biologie forfaitair honorarium staat erbij. En dan aan ziekenhuis. M ...
Hebben ze iets naar het labo gestuurd? Urine ofzo? Op 16 weken heb ik voor het eerst urine moeten inleveren en toen zei de mevrouw in het ziekenhuis dat ze dat standaard naar het labo stuurden.
Klin. Biologie forfaitair honorarium staat erbij. En dan aan ziekenhuis. M ...
Je kan de factuur ook ter controle naar het ziekenfonds mailen. Heb onlangs ondervonden dat ze in mol soms dingen onterecht aanrekenen. Geen idee of dat op gynaecologie ook gebeurt.