27 Reacties

2 maanden geleden

Ik moet ook telkens 30 euro betalen bij gynae, daar is de rest al betaald door de mutualiteit via derdebetalersovereenkomst. En de nipt ook zoiets als jou moeten betalen. De totale kostprijs daarvoor is normaal 300 euro ofzo.

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Ik moet ook telkens 30 euro betalen bij gynae, daar is de rest al betaald d ...
Maar als je in het ziekenhuis gaat moet je niets betalen na je onderzoek blijkbaar. Mijn collega heeft nog nooit iets moeten betalen. Enkel nu de nipttesg 53 euro

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Maar als je in het ziekenhuis gaat moet je niets betalen na je onderzoek bl ...
Hangt ook af van de conventiestatus van je gynae. Mijn is niet geconventioneerd dus is vermoedelijk de opleg. Bij jou miss ook?

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Hangt ook af van de conventiestatus van je gynae. Mijn is niet geconvention ...
Ja ook niet geconventioneerd

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Hangt ook af van de conventiestatus van je gynae. Mijn is niet geconvention ...
Maar ik krijg ook nog kleine factuurtjes aan via brief

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Via het ziekenhuis krijg je een factuur achteraf. Denk dat wij iets van 14,..€ zelf moesten betalen voor de gynaecoloog inclusief echo via cm

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Maar ik krijg ook nog kleine factuurtjes aan via brief
Ik ook via eBox. Je moet altijd wel iets zelf opleggen voor bloedonderzoeken e.d. maar het grootste deel is gecoverd door de mutualiteit. Ik heb ook een opleg voor 'klein bekken' 😂 want ja daar kan ik veel aan doen enzo... Haha

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik ga in het ziekenhuis altijd en krijg telkens factuur thuis van +/- 40euro per afspraak 🥲 de gynaecologen daar zijn allemaal ook niet geconventioneerd jammer genoeg.

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Ik ook via eBox. Je moet altijd wel iets zelf opleggen voor bloedonderzoeke ...
Dat krijg ik dan bijvoorbeeld

2 maanden geleden

Ik ga naar het ziekenhuis bij een niet geconventioneerde arts en ik krijg telkens een maand later ongeveer nog een factuur rond de €25 euro. Van de Nipt heb ik nog €9 moeten betalen. Ik zit bij de CM.

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Dat krijg ik dan bijvoorbeeld
Oei, ik kan daar niets van lezen door de compressie hier 🙈 staat er niet bij waarvoor het juist is? Je kan altijd de dienst vragen voor verduidelijking als je dat wil 😊

2 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Oei, ik kan daar niets van lezen door de compressie hier 🙈 staat er niet b ...
Staat er niet bij nee

2 maanden geleden

Heb je dan bij de gynaecoloog geen briefje gekregen om in te leveren bij het ziekenfonds? Als ik het ingeleverd heb, krijg ik van cm altijd een overzicht met de terugbetalingen. Is de 8,70 niet van een echo? Wat staat er bij de omschrijving? De foto is niet zo duidelijk

2 maanden geleden

Ik betaal altijd 60 en krijg maar 20 terug van de CM . Niet geconventioneerd

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Heb je dan bij de gynaecoloog geen briefje gekregen om in te leveren bij he ...
Klin. Biologie forfaitair honorarium staat erbij. En dan aan ziekenhuis. Ma mijn onderzoeken gaan nooit door in het ziekenhuis

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Klin. Biologie forfaitair honorarium staat erbij. En dan aan ziekenhuis. M ...
Hebben ze iets naar het labo gestuurd? Urine ofzo? Op 16 weken heb ik voor het eerst urine moeten inleveren en toen zei de mevrouw in het ziekenhuis dat ze dat standaard naar het labo stuurden.

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Klin. Biologie forfaitair honorarium staat erbij. En dan aan ziekenhuis. M ...
Je kan de factuur ook ter controle naar het ziekenfonds mailen. Heb onlangs ondervonden dat ze in mol soms dingen onterecht aanrekenen. Geen idee of dat op gynaecologie ook gebeurt.

2 maanden geleden

30 euro😳 Ik betaalde 100 euro bij de eerste afspraak en nu elke afspraak moet ik 75 euro betalen😳

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Hebben ze iets naar het labo gestuurd? Urine ofzo? Op 16 weken heb ik voor ...
Dacht dat dit normaal niet naar het labo.moest de urine omdat ze dit bij de praktijk meteen konden bekijken.

2 maanden geleden

Reactie op LynnVC02

30 euro😳 Ik betaalde 100 euro bij de eerste afspraak en nu elke afspraak m ...
Maar jij moet nog briefje indienen bij de mutualiteit vermoedelijk? Is in mijn geval met derdebetalersovereenkomst.