9 Reacties
één dag geleden
Op welke leeftijd zou je willen reizen met je kindje? Wij hebben een plooibuggy en daar was een beschermhoes bij. 1 model mocht je volgens de dreambaby zelfs gewoon meenemen als handbagage, was wel een duurder model.
Sinds ons zoontje er is, zijn we steeds met de auto op vakantie gegaan, dus geen idee hoe ze hiermee omgaan
één dag geleden
Reactie op Ooievaar12
Op welke leeftijd zou je willen reizen met je kindje? Wij hebben een plooib ...
3maanden dus is nog met Wieg haha
één dag geleden
Reactie op Fiie
Misschien kan je noppen-/bubbelfolie gebruiken om in te pakken? Dat zie ik ...
Ja, maar je mag tot aan de vlieger je kinderwagen meenemen.. Misschien wat onhandig om dan nog in te pakken.. En op terugweg weer? Maar zeker iets om over na te denken 💭
één dag geleden
Reactie op Jasminehackert
3maanden dus is nog met Wieg haha
Dan is een plooibuggy inderdaad nog geen optie
één dag geleden
Ja, maar je mag tot aan de vlieger je kinderwagen meenemen.. Misschien wat ...
Ik zou me hier heel goed over informeren. Niet elke vliegtuigmaatschappij laat dit toe. Wij hebben ooit met 2 kleine kinderen de buggy moeten afgeven aan de incheck voor de koffers. Wij hebben toen gevraagd of het niet anders kon en het enige antwoord was “nee, je moet deze nu afgeven, omdat die uit 2 delen bestaat” nochtans hadden we vooraf geïnformeerd of de buggy mee mocht tot aan de vlieger en dit zou geen probleem zijn. De plooibuggy mocht mee tot aan de vlieger. Maar daar stonden we met 2 kleine kinderen. Baby dus in de plooibuggy, de andere op de arm.
één dag geleden
Ja, maar je mag tot aan de vlieger je kinderwagen meenemen.. Misschien wat ...
Ja ik heb al een aantal keer mensen dat zien doen aan de incheckbalie. Maar waarschijnlijk neem je de buggy mee tot echt aan het vliegtuig en dat ze die daar nog mee in het luchtruim steken. Dan is het wel heel moeilijk inderdaad 😅
Was ook al aan het denken aan een hoes van een tent of zo een reisbedje, geen idee of die afmetingen groot genoeg zijn 🤷🏻♀️