18 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben 6 weken en heb nog helemaal geen symptomen. Niet moe, niet opgeblazen, geen gevoelige borsten, ... helemaal niets 🤷🏻‍♀️ Had vorige dinsdag een hcg van 20528.

5 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Ik ben 6 weken en heb nog helemaal geen symptomen. Niet moe, niet opgeblaze ...
Ooh prachtige waarden, idd bij sommige mama's komen de symptomen minder snel dan de andere , Ik had al snel de symptomen maar ben beetje ongerust nu omdat het sinds 2 dagen geleden minder is.

5 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Ooh prachtige waarden, idd bij sommige mama's komen de symptomen minder sn ...
je kan altijd nog eens langs de dokter voor bloed, zo lang je waarden blijven stijgen is alles wel OK denk ik?

5 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

je kan altijd nog eens langs de dokter voor bloed, zo lang je waarden blijv ...
Ik heb maandag een afspraak voor mijn eerste echo en ik hoop echt dat alles goed zit

5 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Ik heb maandag een afspraak voor mijn eerste echo en ik hoop echt dat all ...
Ik duim alvast! Hier nog wachten tot 4/07 😱

5 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Ik duim alvast! Hier nog wachten tot 4/07 😱
Ooh dat is nog even met veel spanning afwachten, dankjewel en ik duim ook voor u 😊

5 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Ooh prachtige waarden, idd bij sommige mama's komen de symptomen minder sn ...
Sommige symptomen nemen geleidelijk aan af hoor, ikzelf ben niet misselijk meer enkel pijnlijke borsten, t is er wel nog, maar minder

5 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

je kan altijd nog eens langs de dokter voor bloed, zo lang je waarden blijv ...
Hcg blijft niet oneindig stijgen 😉. Eens je aan 20 000 zit dan heeft opnieuw prikken niet veel zin. Want het zou kunnen dat het rond de 20 000 blijft. Op een bepaald moment (tussen 17 000 en meer dan 100 000) blijft het stabiel, tot later in de zwangerschap waar het zelfs weer wat daalt. Indien de ongerust aanhoud is het misschien een mogelijkheid om te overleggen met gynaecoloog of vroedvrouw of je voor een vroege echo mag komen?

5 maanden geleden

hoe was je echo? Ik ben nu 7w3 en had de eerste weken heel wat symptomen. De laatste 2/3 dagen voel ik mij goed en zou ik bijna ‘vergeten’ dat ik zwanger ben. Het maakt mij ook onzeker en wat ongerust.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Hcg blijft niet oneindig stijgen 😉. Eens je aan 20 000 zit dan heeft opni ...
Waarom bestaat er dan zo'n hele tabel waar je week per week kan zien wat je waarden horen te zijn in't begin? 🤷🏻‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Waarom bestaat er dan zo'n hele tabel waar je week per week kan zien wat je ...
Bestaat wel😊, deze tabel stond onder mijn HCG waarden bij mijn uitslag van bloedonderzoek.

5 maanden geleden

Reactie op G.V.D

Bestaat wel😊, deze tabel stond onder mijn HCG waarden bij mijn uitslag van ...
Ja dat weet ik, dat was heel het punt... 😅

5 maanden geleden

Reactie op G.V.D

Bestaat wel😊, deze tabel stond onder mijn HCG waarden bij mijn uitslag van ...
Ik was laborant in het ziekenhuis tot over een paar jaar. Die tabellen zeggen helemaal niets. Die zijn veel te ruim. Een hcg van 158 bv op 6 weken, dat is nooit een goede zwangerschap.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Ik was laborant in het ziekenhuis tot over een paar jaar. Die tabellen zegg ...
Een bloedname is vooral zinvol als je er 2 doet met een paar dagen tussen om de verdubbeling na te gaan. Maar dat is enkel in de hele prille zwangerschap. Dat verdubbelen stopt gewoon vanaf dat het hcg hoger staat. De tabel op de site van babymed die is veel accurater. De gele tabel. Per dag dpo (day post ovulation= dag na ovulatie) Die raad ik iedereen aan. Die zegt veel meer dan die vage tabellen op de laborapporten. https://www.babymed.com/normal-hcg-blood-level-by-week-during-pregnancy

5 maanden geleden

@mylittleangel, als ik het goed heb had je vandaag je echo? Hoe was het? Alles in orde toch hoop ik?

4 maanden geleden

Reactie op miloli

@mylittleangel, als ik het goed heb had je vandaag je echo? Hoe was het? Al ...
Jaja alles was in orde. Mooi kloppend hartje enz Maar sinds een paar dagen voel ik me niet echt meer misselijk enz, kweet niet of het normaal is of niet ben nu 7weken5dagen zwanger, Hoe is het met u?

4 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Jaja alles was in orde. Mooi kloppend hartje enz Maar sinds een paar dagen ...
Misselijkheid enz gaat op en af (tenzij je pech hebt en altijd misselijkheid bent..) dat is normaal. Geniet nog na van je goede echo! Wij hadden dinsdag ook een goede echo. Vandaag net 7 weken ver.

4 maanden geleden

Reactie op miloli

Misselijkheid enz gaat op en af (tenzij je pech hebt en altijd misselijkhei ...
Ooh proficiat ❤️