10 Reacties
24 dagen geleden
Wat bij mij hielp: elektrisch deken rond rug en bekken, yogabal!!! En ik ga beginnen met kiné. Nu heb ik zo een zitkussen gekregen van mijn schoonmoeder dat een yogabal nabootst en die gebruik ik op het werk. Helpt echt enorm! Kon vandaag voor het eerst weer gaan wandelen met de hond
23 dagen geleden
Ik doe kine en ik moet zeggen dat dit een wereld van verschil is. Er zat meer dan 1cm verschil op mijn bekken wat echt ernstig is. Ik combineer kine met warmtekussens, een zitbal op het werk, benen niet meer kruisen, stretchoefeningen en voetenbankje onder m'n bureau. Dit zijn wat tips dat ik je kan meegeven. Hopelijk snel wat minder pijn voor jou!
15 dagen geleden
Reactie op LSteurs
Heb er ook veel last van. Zijdelings liggen met een kussen tussen de benen ...
Momenteel al thuis van vorige week woensdag tot 11nov. Ben naar kiné aan het gaan maar momenteel nog niet veel verbetering.. inderdaad kussen tussen benen helpt wel. Maar eerst meer last van linker kant maar nu ook rechterkant echt enorm veel last. Kiné heeft me ook aangeraden dat als de last zo blijft niet terug te starten met werken.. werk in supermarkt dus is ook gewoon fysiek heel lastig.. stil zitten achter de kassa is gewoon ook geen optie. Ik hoop dat komende sessies bij kiné nog wat verlichting gaan geven. Nog 12 weken te gaan dus🥲
14 dagen geleden
Reactie op Sb1998
Momenteel al thuis van vorige week woensdag tot 11nov. Ben naar kiné aan he ...
Ik heb er ook 4 beurten kiné opzitten. Maar geen verbetering. Ben er dus mee gestopt en heb me een bal aangeschaft om zelf oefeningen te doen. Ik ben ook thuis van het werk door moederschapsbescherming omdat ik werk met kinderen met gedragsproblemen.
14 dagen geleden
Reactie op Sb1998
Ik ga ook zo een bal bestellen denk ik… en al eventjes thuis dan? Hopelijk ...
Ik ben al thuis van toen ik 5 weken ver was. Moest dit verplicht melden en dan meteen stoppen voor de veiligheid op geweld. Ik heb de bal besteld en zou volgende week aankomen. Dus ben benieuwd.