8 Reacties

5 maanden geleden

Hey! Ik heb ook krampen en ben 5 weken en 2 dagen zwanger. Ik denk dat het normaal is. Je kan altijd bloed laten trekken om eens te checken. Veel succes!

5 maanden geleden

Wanneer heb je je eerste controle?is wel mooi oplopend, maar als je vind dat er teveel tijd nog tussen zit kan je dit gerust wel doen, ik heb ook dir krampen mijn gynecologe zei dat dit volkomen normaal is in dit prille begin.

5 maanden geleden

Reactie op xJessV

Wanneer heb je je eerste controle?is wel mooi oplopend, maar als je vind da ...
24 juni nog zolang..

5 maanden geleden

Hey, Ik ervaar net hetzelfde! Het is inderdaad allemaal zeer onzeker en pril. Ik heb vorige week bloed laten nemen 1ste: 4w HCG 101 2de: 4w en 4 dagen HCG 461 Ik heb 27 juni mijn eerste eerste echo. Ik ga daartussen nog 1 bloedafname laten doen (voor mijn eigen gemoedsrust). De waarden zien er bij jou echt wel goed uit! Maar als je twijfelt gewoon nog eens naar de huisarts gaan. Dan ben je zeker. Veel succes nog! 😚

5 maanden geleden

Reactie op bootje125

24 juni nog zolang..
Voor je eigen zenuwen kan je gerust nog eens langsgaan bij de huisarts voor een bloedafname. Mijn gynecologe zei dat dit niet perse nodig was, maar als je liever op je gemak bent, kun je dit nog doen.

5 maanden geleden

Hey hey ik ben 7weken en rond mijn 5 weken had ik ook af en toe krampen,kwam er zelf van wakker..maar met warmte gingen deze dan ook weg..is idd wel normaal hoor,maar snap zeker jou angst want ik was ook zo angstig en nu soms nog.heb sedert deze morgen wat bruin verlies en de angst is dus terug..al gebeld naar fertiliteits centrum en zij zeggen dat dit kan voorkomen,zolang het geen vers bloed is,moet ik nog niet panikeren maarja..is sterker of jezelf natuurlijk.mag woensdag wel voor een echo dusj hopelijk is het tegen dan gedaan

5 maanden geleden

Ik ben ongeveer zoals jou. Nu 5w+3d. Op 4w+3d stond men hcg op 942 en 3 dagen later 4w+6d op 4138. Vandaag heb ik nogmaals voor de laatste keer bloed laten nemen om progesteron en hcg allemaal mooi te vergelijken met een week geleden. Als je onzeker bent zou ik nog eens bloed laten nemen voor je gemoedsrust

5 maanden geleden

Hier ook momenten waarbij ik serieuze krampen/steken krijg in mijn onderbuik