20 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op mdm1992
Hier ook 5w en veel last van. Ik merk dat het wel betert wanneer ik tot rus ...
Een warmwaterkruik op je buik? Hier moet je mee oppassen geloof ik. Te warm bad en sauna mag ook niet hé (dat zijn de enige dingen die ze vanuit de fertiliteitsafdeling zeggen te laten )
5 maanden geleden
Ik heb dit ook wel regelmatig. Ben nu 5+1 weken en regelmatig het gevoel van maandstonden te krijgen. Dat is toch de bandenpijn he?
Gisteren tijdens de seks na de "daad" kreeg ik heel veel buikpijn aan mijn baarmoeder. Leken wel weeën zo ernstig. Viel er bijna van flauw. 😣
5 maanden geleden
Ik ook 4 weken nu denk ik en heel veel last van menstruatiekrampen en ook een kloppend gevoel in men linker onderbuik en heeeeeeelll misselijk…
5 maanden geleden
Ik heb hier ook last van! Soms zijn ze zo erg dat ik me afvraag of het nog wel normaal is en dan begin ik dokter google te raadplegen en daar blijkt dat dit letterlijk vanalles kan betekenen 🙄
Ik had nog nooit eerder van dit zwangerschapskwaaltje gehoord dus ik vond het zo raar 😅
4 maanden geleden
Hallo, ik ben vandaag 10w+1 en had sinds deze morgen het gevoel dat er een rekkend gevoel is in mijn rechterlies. Heb een superdrukke dag gehad en heeltijd heen en weer moeten lopen waardoor dat ongemakkelijk gevoel in mijn lies nu nog meer is en ik soms een steek voel. Is dat die bandenpijn waarover jullie spreken of hebben nog mensen dit ? 🙈
4 maanden geleden
Reactie op DelphineMG
Hallo, ik ben vandaag 10w+1 en had sinds deze morgen het gevoel dat er een ...
Ja is bandenpijn. Het samentrekken van je ligamenten. Lijkt op een scheur ineens. Heb dit vaak als ik te snel recht wil komen of ook bij een volle blaas en rechtstaan heb ik dit sneller.
4 maanden geleden
Reactie op LSteurs
Ja is bandenpijn. Het samentrekken van je ligamenten. Lijkt op een scheur i ...
Ok , had er tot nu toe enkel in het begin aan 5w last van gehad en als ik hard moest niezen of hoesten😅