20 Reacties

5 maanden geleden

Heb hier ook enorm veel last van.. vandaag 6w..

5 maanden geleden

Hier ook 5w en veel last van. Ik merk dat het wel betert wanneer ik tot rust kom (en platlig). Ik gebruik ook ‘s avonds een warmwaterkruik.

5 maanden geleden

Reactie op mdm1992

Hier ook 5w en veel last van. Ik merk dat het wel betert wanneer ik tot rus ...
Een warmwaterkruik op je buik? Hier moet je mee oppassen geloof ik. Te warm bad en sauna mag ook niet hé (dat zijn de enige dingen die ze vanuit de fertiliteitsafdeling zeggen te laten )

5 maanden geleden

Ik heb dit ook wel regelmatig. Ben nu 5+1 weken en regelmatig het gevoel van maandstonden te krijgen. Dat is toch de bandenpijn he? Gisteren tijdens de seks na de "daad" kreeg ik heel veel buikpijn aan mijn baarmoeder. Leken wel weeën zo ernstig. Viel er bijna van flauw. 😣

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Een warmwaterkruik op je buik? Hier moet je mee oppassen geloof ik. Te warm ...
Overal waar ik lees zou het geen kwaad kunnen. Warm bad en jacuzzi zou zijn omdat je eigen lichaamstemperatuur dan stijgt. Maar ik vraag het zeker eens na.

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik heb dit ook wel regelmatig. Ben nu 5+1 weken en regelmatig het gevoel va ...
Ik durf dus daarom echt geen seks te hebben.. vindt dit zo eng😅

5 maanden geleden

Reactie op Sb1998

Ik durf dus daarom echt geen seks te hebben.. vindt dit zo eng😅
Heb je dat ook ooit gehad dan?

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Nee is eerste keer dat ik zwanger ben.. maar lees echt sommige forums van vrouwen die daarna een miskraam hebben gehad en heel veel pijn etc.. ik ga toch even mijn eerste echo afwachten denk ik dan..🥲

5 maanden geleden

Reactie op Sb1998

Nee is eerste keer dat ik zwanger ben.. maar lees echt sommige forums van v ...
Had in april nadien ook een miskraam

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik heb dit ook wel regelmatig. Ben nu 5+1 weken en regelmatig het gevoel va ...
Ben 5 weken en 2 dagen en heb ook enorme pijn in mijn onderbuik denk inderdaan bandenpijn te zijn komt op en gaat terug weg

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Had in april nadien ook een miskraam
Sorry om dit te horen.. daarom dat ik hier dus echt wel bang voor heb.. ookal lees je ook veel dat dit geen kwaad kan

5 maanden geleden

Ik heb hier ook last van, krampen in de onderbuik. 5w3d

5 maanden geleden

Vandaag had ik echt veel rampen. Leek wel alsof mijn maandstonden ieder moment zouden doorkomen. Telkens als ik baar het toilet ging had ik bang dat ik bloed ging zien, maar gelukkig was alles normaal en gezond 🥰

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik ook niet 🙈

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Vandaag had ik echt veel rampen. Leek wel alsof mijn maandstonden ieder mom ...
Heb dit dus ook al van t begin last van. Ook altijd heel veel bang. Zal wel normaal zijn denk ik

5 maanden geleden

Ik ook 4 weken nu denk ik en heel veel last van menstruatiekrampen en ook een kloppend gevoel in men linker onderbuik en heeeeeeelll misselijk…

5 maanden geleden

Ik heb hier ook last van! Soms zijn ze zo erg dat ik me afvraag of het nog wel normaal is en dan begin ik dokter google te raadplegen en daar blijkt dat dit letterlijk vanalles kan betekenen 🙄 Ik had nog nooit eerder van dit zwangerschapskwaaltje gehoord dus ik vond het zo raar 😅

4 maanden geleden

Hallo, ik ben vandaag 10w+1 en had sinds deze morgen het gevoel dat er een rekkend gevoel is in mijn rechterlies. Heb een superdrukke dag gehad en heeltijd heen en weer moeten lopen waardoor dat ongemakkelijk gevoel in mijn lies nu nog meer is en ik soms een steek voel. Is dat die bandenpijn waarover jullie spreken of hebben nog mensen dit ? 🙈

4 maanden geleden

Reactie op DelphineMG

Hallo, ik ben vandaag 10w+1 en had sinds deze morgen het gevoel dat er een ...
Ja is bandenpijn. Het samentrekken van je ligamenten. Lijkt op een scheur ineens. Heb dit vaak als ik te snel recht wil komen of ook bij een volle blaas en rechtstaan heb ik dit sneller.

4 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ja is bandenpijn. Het samentrekken van je ligamenten. Lijkt op een scheur i ...
Ok , had er tot nu toe enkel in het begin aan 5w last van gehad en als ik hard moest niezen of hoesten😅