12 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit zelf laten doen in begin van mijn zwangerschap Er zijn idd mensen bij die het afraden Maar mijn kapster zei dat het op zich geen probleem is Zolang dat je dat niet vaak moet laten doen

één maand geleden

Ik laat het minder bijwerken maar gebeurt nog wel.

één maand geleden

Reactie op lcasie1993

Ik heb dit zelf laten doen in begin van mijn zwangerschap Er zijn idd mense ...
Jaa dit dus… zou het eigenlijk wel laten doen maar vroeg mij dus af of anderen het ook laten doen

één maand geleden

Reactie op Michelle79

Jaa dit dus… zou het eigenlijk wel laten doen maar vroeg mij dus af of ande ...
Ik wel 1 keer en ik ga nog een keer laten doen :)

één maand geleden

Ik had het tijdens mijn vorige zwangerschap laten doen, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Ik vond precies dat het erg mislukt was 🙈 terwijl ik altijd bij dezelfde dit laat doen. Ik had daarna ergens gelezen dat ge soms minder goed kan pakken tijdens een zwangerschap. Zal ik net bij die gelukkige hebben gezeten 😅 dus ik riskeer het nu nietmeer, daardoor

één maand geleden

Reactie op Fiie

Ik had het tijdens mijn vorige zwangerschap laten doen, toen ik nog niet wi ...
Ja idd! Dat zei mijn kapster ook dat ge moet kijken of het goed pakt of niet.. maar bij mij pakt alles beter uit hahaha 😂 Voor de baby zou het op zich niet echt schadelijk zijn Ik vind zelf iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt Ik ben overtuigd dat mijn kapster weet waar ze over spreekt en dat ik het dus kan laten doen mits niet teveel :) Maar als iemand niet zeker is of ongerust zou ik het niet doen :)

één maand geleden

Reactie op lcasie1993

Ja idd! Dat zei mijn kapster ook dat ge moet kijken of het goed pakt of nie ...
Ik denk dat verf met ammoniak een no go is, maar als de kapster weet dat je zwanger bent zal ze dat ook zeker niet gebruiken. Dus ik denk dat het dan niet schadelijk zal zijn. Moet dan inderdaad gewoon geluk hebben dat het goed pakt 😅 lucky you! 😄

één maand geleden

Had gelezen dat dit afgeraden wordt omwille van hormoonverstorende stoffen... zelfde zoals parfum, verf, kleren uit de primark of van shein... hier bestaan al wel wat onderzoeken naar, maar het bewustzijn rond hormoonverstoorders blijft laag. Ik zelf gebruik persoonlijk ook nog parfum tijdens de zwangerschap... is te zien hoe ver je daar wil in gaan.

één maand geleden

Reactie op Emv18

Had gelezen dat dit afgeraden wordt omwille van hormoonverstorende stoffen. ...
Oei, ik gebruik bijna dagelijks parfum 😅 ben er ook niet zo extreem mee bezig. Ik denk als we alles moeten lezen en volgen, dat we onszelf ook bang gaan maken en bijna niets meer mogen 🙈

één maand geleden

Balayage kan geen kwaad volgens mijn kapster aangezien er geen product in aanraking komt met je hoofdhuid, is enkel op de haren.

één maand geleden

Ik ga het doen zo voor de feestdagen nog eens.🙈 kapster zeg dat geen kwaad kan omda nie tegen de haarwortel komt. Zijn ook veel zwangere kapsters dat een balayage doen zonder handschoenen en dan komen ze ook in aanraking met het product. Doen waar je u beste bij voelt🥰

één maand geleden

Reactie op Fiie

Oei, ik gebruik bijna dagelijks parfum 😅 ben er ook niet zo extreem mee be ...
Ik doe ook nog parfum op mijn haar.