11 Reacties

Ik heb van action

2 maanden geleden

Wij gebruiken water doekjes van pampers. Hebben ook toiletmelk en liniment van mustela gebruikt bij rode / open liggende billetjes. Je kan na het afvegen het poepje ook droogmaken met een doekje dit kan ook helpen voor rode billetjes

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Wij gebruiken water doekjes van pampers. Hebben ook toiletmelk en liniment ...
Basis de water doekjes dus? Twijfel of ik de water of lotion versie moet kopen of beide, lotion is op natuurlijke basis bij naiif geen parfum enzo dus

2 maanden geleden

Reactie op marisje1990

Basis de water doekjes dus? Twijfel of ik de water of lotion versie moet ko ...
Wij gebruiken hoofdzakelijk de waterdoekjes. Het eerste pakje wat we in het ziekenhuis kregen was van mustela. Over naiif ben ik niet op de hoogte, hier hebben wij geen ervaring mee. Ook in de crèche gebruikten ze 4 jaar geleden de waterdoekjes van pampers. Geen idee wat ze nu gebruiken

Reactie op marisje1990

Basis de water doekjes dus? Twijfel of ik de water of lotion versie moet ko ...
Mijn dochters reageerde onwijs vel op lotion of waar geurtjes aan zaten, waren de billetjes gewoon door stuk,

2 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Mijn dochters reageerde onwijs vel op lotion of waar geurtjes aan zaten, wa ...
Dit is wel op natuurlijke basis, zonder parfum enzo

Reactie op marisje1990

Die van mij reageert vel op, daarom wij water doekjes gebruiken

2 maanden geleden

Wij hebben die van Kruidvat op waterbasis, dochtertje kan niet tegen parfum en ze zijn ook gewoon goed! 😌

Reactie op marisje1990

Klopt zit geen geurtje aan, is geur vrij

2 maanden geleden

Ik zag op veepee herbruikbare doekjes van mustela. Lijkt me ook nog wel handig voor bij de plaspampers. Bij de kak/poep-pampers lijkt het mij misschien minder aangenaam 😅 Maar zou wel al veel uitsparen op wegwerpdoekjes. Er staan nu trouwens producten van mustela op veepee, voor degene die dit merk graag hebben. Ik hoor er wel veel goeds van

2 maanden geleden

Voor de fans van de doekjes van pampers. Op iBood staan ze nu aan -59%