9 Reacties
één maand geleden
Reactie op Lolaa1996
Jaaa 😆 zo beschreef ik het dus ook. 🙊
Je kan het dan ook zien die kleine ...
Ik ga nog wat moeite moeten doen om het te zien 🙈ik heb een paar zwembandjes (buikvet)in de weg zitten🤣
Ik dacht al dat ik gek aan het worden was... ik ben elke dag zo aan het letten op plofjes (wat moet het voorstellen?) Of bubbeltjes en voelde niks 🤣🤣🤣
één maand geleden
Ik ben nu 20 +3 en ik voel ze echt regelmatig de plofjes en bubbeltjes waren voor de 1ste x aanwezig op 19w ik voel ze nu soms elke dag is een super leuk gevoel in het begin echt super vreemd want je bent dat niet gewoon. Ik heb niet zoveel reserve rond mijn buik dus mischien voel ik ze daardoor zoveel 🥰
één maand geleden
Ik ben vandaag 21,4 weken, hele dag niks gevoeld en vanavond eindelijk weer, soms lijkt het wel of ik z’n pijnlijke steek heb schuin op me buik, dat ik dit met gynaecoloog toch wel mee ga bespreken. Voelt niet echt prettig aan.
één maand geleden
Reactie op gobr
Zelfde 19 weken en ik dacht 1 week geleden 2 plofjes gevoeld te hebben, maa ...
Denk dat de kleine is, bij mij is dat rechts.
één maand geleden
Jaaaa! Ik zocht ook naar de plofjes en bubbels, maar mij lijkt het ook een samentrekking van een zenuw! Voel ze nu intussen al 2 weken ongeveer, ook vanaf mijn 19e week. In het begin twijfel je nog, maar na een paar keer weet je het wel hoor 😄 fijn gevoel he! Elke keer wat genieten vind ik 🥰