7 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb mijn geboortelijst aangemaakt op 14 weken (was toen een weekje thuis wegens ziekte). Ik wou er liever te vroeg aan beginnen. Echte aankopen beperken we ons voorlopig tot tweedehands van vrienden (vooral kledij en lakentjes) en heel af en toe een nieuw setje in de winkel. Ik zou het sowieso niet uitstellen tot het 3e trimester!

2 maanden geleden

Ik heb letterlijk nog niets. Buiten een rompertje dat ik 2 jaar geleden had gekocht omdat ik het te schattig vond. ( Alsook was dit voor mij het teken dat ik er klaar voor was ) Voor de rest heb ik zo wat testers Enzo van de roze doos Enzo. Een ritje en een flesje ook van de roze doos. Maar dat is letterlijk het enige. Ik begin lichtjes te panikeren hahah. Ben 21 weken vandaag

2 maanden geleden

Hier begonnen met lijstje te maken van wat ik ondertussen al heb van kleertjes (nieuw + tweedehands). Zo kan ik zien wat ik zeker nog te kort kom. We hebben dit weekend ook onze lijst geopend bij Babydeals. En ik heb ook al een aantal andere dingen aangekocht owv promo zoals een co-sleeper, twee verzorgingkussen en 24 pakjes Waterwipes 😅

één maand geleden

Wij hebben vorige keer alles vrij laat gekocht. Mijn mama heeft toen wel een beetje geholpen met wassen en strijken. Onze jongen was nogal stevig. Dus gelukkig bijna niks in maatje 50 gekocht. Dat zat al meteen vrij strak rond zijn billetjes🙈

één maand geleden

Ik denk dat ik zo goed al alles al heb. Deel nieuw, deel 2de hands… Ik kreeg een onmiddellijke werkverwijdering wegens zwangerschap en zit dus al 21 weken thuis… al heel veel kunnen doen dus. Wij gaan wel werken met een pamper rekening. Dus hoef geen lijst te leggen.

één maand geleden

Reactie op GlitterxGirl

Hier begonnen met lijstje te maken van wat ik ondertussen al heb van kleert ...
Slim zo'n excelleke! Ga ik dit weekend ook eens doen, wij kregen ook al wat kleren tweedehands en ben het overzicht intussen wat kwijt... en soms koop ik zelf nog dingen als ik in de winkel passeer en weer iets te schattig vind om te laten liggen...

één maand geleden

Ik ben nu 20w2d en ben toch volop begonnen met de uitzit. Ik hou alles bij in een Excel, anders kan ik het niet meer bij houden :)