9 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb gisteren een mijlpaaldekentje besteld 🥰 je hebt er heel mooie op bol!

5 maanden geleden

Reactie op AnneliesGreveraars

Ik heb gisteren een mijlpaaldekentje besteld 🥰 je hebt er heel mooie op bo ...
Heb al een hoop kleertjes neutraal gekocht omdat we nog niet weten wat het gaat zijn waarbij ook een tutje en schoentjes

5 maanden geleden

Reactie op fripont1997

Heb al een hoop kleertjes neutraal gekocht omdat we nog niet weten wat het ...
Daar ga ik persoonlijk nog wat mee wachten totdat ik weet welk geslacht het is. Wij krijgen ook enorm veel van familie waardoor we nog een klein deel op de geboortelijst moeten zetten. Maar rompers kan je zeker niet teveel hebben! 😬

5 maanden geleden

Daar ga ik persoonlijk nog wat mee wachten totdat ik weet welk geslacht het ...
Zou jij het willen weten ik weet het nog niet

5 maanden geleden

Reactie op fripont1997

Zou jij het willen weten ik weet het nog niet
Ja hoor! Ik moet die controle hebben haha 😝

5 maanden geleden

Ja hoor! Ik moet die controle hebben haha 😝
Ik weet het niet het is mijn eerste

5 maanden geleden

Reactie op fripont1997

Ik weet het niet het is mijn eerste
Hetzelfde bij mij hoor. ☺️ Mijn vriend en ik zijn het erover eens ^^ natuurlijk is dat iets dat je voor jezelf kiest hé 😬

5 maanden geleden

Een heel goed idee om de kleinste maatjes neutraal te kopen. Ze groeien er echt op een week of hooguit een paar weken uit!!! Dan kan het later nog dienen voor een volgende kindje of voor vrienden. Verder zijn tetradoeken in verschillende maten altijd handig . Ook een aanrader is een moonie (of variant)of gewoon een ruismachine .

5 maanden geleden

Oei, daar zijn wij helemaal nog niet mee bezig. Dat durven wij pas aan na een goede 12 weken echo. Wij hopen vooral dat het dit keer niet misloopt. Moest dat terug zo zijn, dan wil ik niet met allerlei babyspullen geconfronteerd worden thuis. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Je kan veel checklist vinden voor de babyuitzet, maar wat de ene fijn vindt is voor de andere nutteloos. Mama's en baby's verschillen. Dus ik zou zeggen lees je vooral veel in. Zie je iets dat je interessant lijkt (bv draagzak) lees dan hier en daar wat ervaringen, probeer het eens uit in de babyspeciaalzaak met een zo'n babypop (krijg je het vlot aan en uit, past hij ook bij de papa) Veel dingen zijn namelijk best duur, dus dan wil je er achteraf geen spijt van hebben. Voor de duurdere aankopen (kinderwagen, autostoel, ect) kan je beter je tijd nemen. Verschillende modelen bekijken (eventueel in verschillende winkels) en proberen (eventueel ook met die babypop in de winkel)