10 Reacties

3 maanden geleden

In borsbeek (Antwerpen) is er in september eentje die een paar dagen achter elkaar is. De eetstoel van de Lidl lijkt ook wel goed, kost niet zoveel en lijkt op triptrap van stokke. ☺️

3 maanden geleden

Bij Babylux in Waregem kreeg je tem vandaag 15% korting. Mss site even int oog houden of de actie verlengd wordt.... Tip: het magazijn is in Comines op half uur rijden waar je meer keuze hebt. Maar je kan dan daar gaan kijken en in Waregem bestellen. Levering is gratis vanaf €49.

3 maanden geleden

Reactie op LoeDL

In borsbeek (Antwerpen) is er in september eentje die een paar dagen achter ...
Lijkt op triptrap is ooit toch iets heel anders. Mijn schoonzus heeft het gelijkaardig triptrap model van dreambaby en het eettablet is heel anders. Zelf heeft zij voor de volgende 2 kindjes toch de echte triptrap gekocht.

3 maanden geleden

Van asten in Nederland heeft nu verbouwings leegverkoop. Daar kan je ook wel goeie kortingen vinden. Wij hebben op tweedehands.be een nieuwe autostoel gekocht, was van een magazijn leegverkoop.

3 maanden geleden

Vanwaar ben je juist

3 maanden geleden

Reactie op kikiidelhaye

Vanwaar ben je juist
Mechelen

3 maanden geleden

https://www.stuntverkoopbabyartikelen.be/

3 maanden geleden

Reactie op eve06

Mechelen
In willebroek zit er een dame dat tweedehands kinderwagens verkoopt, industrieel gereinigd en bijna niets aan

3 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Bij Babylux in Waregem kreeg je tem vandaag 15% korting. Mss site even int ...
Hoi! Ik zie dat ze tot 24/08 de korting aanbieden. Heb je daar dezelfde producten als op de website? 😀

3 maanden geleden

Haja! Vanaf 3 artikelen zie ik nu... vorige week was het 15% vanaf €299,00. Op de site heb je denk ik nog meer keuze dan in Comines. Maar sowieso in Comines meer keuze dan in Waregem wel... 🤷🏻‍♀️