2 Reacties
2 maanden geleden
Qua buggy zou ik zeggen, ga eens testen in een winkel waar ze veel merken hebben... Er zit zo'n verschil op. Hogere modellen, lagere, stevigheid, manier van opvouwen/opbergen ... Kan voor jou totaal verschillend zijn ivgl met iemand anders :) ik vond dit heel nuttig. Ook de meubels, op foto ziet alles er goed uit, maar in de realiteit vond ik veel dingen lomp of totaal niet stevig. De starterslijstjes die je bv bij een dreamland ofzo kunt vinden, vond ik wel handig als leidraad. Veel succes!
2 maanden geleden
Voor een winterbaby'tje voetenzakken! Zowel voor in de draagbare autostoel als in de wandelwagen (of een goede wrapper die mooi aansluit zoals een lodger wrapper)
Jasjes of winterpakjes bij zo'n kleintjes is mega onhandig en minder veilig in de auto, de jasjes enz zijn heel erg samendrukbaar, het kindje zou bij een aanrijding te veel speling hebben tussen de gordeltjes. Voetenzakken sluiten boven de gordeltjes, dus de gordeltjes kunnen strak genoeg.
Wat hier ook zeker nog in huis komt is een eetstoel met newbornsetje, zodat ons zoontje vanaf het prille begin gewoon bij ons aan tafel kan zitten.
Verder moet je uiteraard de vanzelfsprekend dingen in huis hebben; een bedje met matras, draagbaar autostoeltje, badje, kleertjes, ...
Veel dingen zijn h茅茅l handig (en dus wel aan te raden) maar niet echt noodzakelijk; verzorgingstafel, box (je kleintje kan ook in de draagmand van de kinderwagen liggen als het moet), babyfoon (tenzij je kind altijd heel dicht in je buurt slaapt zoals in een studio ofzo), draagzak/draagdoek,...
Vooral opletten met dingen zoals billendoekjesverwarmers/mooie doosjes om de pakjes billendoekje in de steken enz van die dingen. (Volgens mij zijn dat dingen die overbodig zijn en voor meer gedoe zorgen)
Als je ergens over twijfelt kan je het zo laten en afwachten, het is rap besteld of gehaald als het toch nodig blijkt h茅.