8 Reacties

één maand geleden

Hoe ver ben je momenteel?

één maand geleden

Ik heb net hetzelfde. Normaal voelde ik hen (=tweeling) ook, nu ook al heel de week niet meer. Ook wel wat verstopte darmen 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Michelle79

Hoe ver ben je momenteel?
22+5

één maand geleden

Reactie op Happymom1414

22+5
Ik voelde mijn kindje vanaf 16 weken, tussen 18&20 weken heb ik ze ook helemaal niet gevoeld, nu sinds 3 dagen terug. gynaecoloog zei dat dit kwam doordat ze anders ligt, een andere voorkeuspositie, en mijn placenta die verplaatst was

één maand geleden

Reactie op CielP

Ik heb net hetzelfde. Normaal voelde ik hen (=tweeling) ook, nu ook al heel ...
Ik deed toenjuist heupoefeningen en opeens voelde ik hem terug achterelkaar bewegen ben weer gerust 🫣😬

één maand geleden

Reactie op Michelle79

Ik voelde mijn kindje vanaf 16 weken, tussen 18&20 weken heb ik ze ook ...
Ik vanaf 18 weken maar dat was altijd meer en meer geweest. Ik voelde het meest beweging voortdurend bij liggen, eten&drinken. Ja dat kan best wel zijn. Misschien ook hetzelfde situatie. Zal dinsdag horen bij de gynaecoloog.

één maand geleden

Reactie op Happymom1414

Ik vanaf 18 weken maar dat was altijd meer en meer geweest. Ik voelde het m ...
Begrijp je zorgen wel hoor, voor het miste wat er veranderd begin ik ook te denken

één maand geleden

Heb het ook, en bij m’n eerste was het ook zo. Ze gaan inderdaad anders gaan liggen, ze hebben nu nog zoveel plaats dus het is wel normaal dat je u kindje soms eens minder gaat voelen. Als je u echt zorgen maakt kan je altijd eens bellen naar je arts.