7 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook nog een leek in alles hoor 😅 maar het is sowieso goed om een park te hebben in de woonkamer, om door de dag te laten slapen. En dan hoef je ook niet stil te zijn, ze moeten dat net gewoon worden al dat lawaai. Als ik bij mn broer kijk, die kleine slaapt overal door, zelfs als ze stofzuigen 😅

2 maanden geleden

Een park in de living is inderdaad handig. In een cosleeper mag je ze ook niet echt alleen laten behalve als je het dicht zou maken aan de kant. Het is inderdaad belangrijk dat ze wat gewoon worden aan de geluiden en het licht overdag voor hun dag/nacht ritme. Onze oudste sliep 's ochtends gemakkelijk twee uur nog in haar park, maar de jongste heeft daar nooit veel willen slapen. Die wou altijd op de arm slapen. Er is ook niet 1 juiste oplossing dus...

2 maanden geleden

Voor te spelen na verloop van tijd is het ook leuk. De jongste kon zich gemakkelijk een halfuur amuseren met naar haar mobiel te kijken bvb

2 maanden geleden

Bij ons zijn de slaapkamers ook beneden maar wij voorzien toch ook wel een park in de woonkamer 😊

2 maanden geleden

Reactie op ineke1303

Een park in de living is inderdaad handig. In een cosleeper mag je ze ook n ...
Nee idd. Ik had gelezen dat je de baby tot ongeveer 6 maanden kon laten slapen in de co Sleeper. Vanaf dan kunnen ze veel bewegen en is de co Sleeper niet zo goed idee omdat het dan niet veilig is. Je zou dan moeten overschakelen naar een ledikantje. Nu onze slaapkamer is trouwens niet zo vrij groot dus daar zit ook wat in mijn hoofd of dat alles zal passen etc. :)

2 maanden geleden

Reactie op Marie-Line22

Nee idd. Ik had gelezen dat je de baby tot ongeveer 6 maanden kon laten sla ...
Wij hebben dat nu wel nog gedaan na 6 maanden ze. Hangt er ook vanaf wat voor baby je hebt. Die van ons gingen echt geen gekke dingen doen opeens ofzo.

2 maanden geleden

Reactie op Marie-Line22

Nee idd. Ik had gelezen dat je de baby tot ongeveer 6 maanden kon laten sla ...
Hier hetzelfde 🙈 als de co-sleeper naast het bed staat, ga ik er niet meer langs opzij in kunnen 😅 dus ga dan langs het voeteinde het bed in en uit moeten. Gaat nog interessant worden als ik 's nachts moet gaan plassen 😅 Maarja, ik zou wel echt graag een co-sleeper willen, om 's nachts makkelijker borstvoeding te kunnen geven