13 Reacties

2 maanden geleden

Je bent correct aangemeld normaal hoor. Wat je nu probeert in te vullen is voor als je al een kind hebt. Over 2uur krijg je een mail (in je spam) daarop moet je dan klikke en kan je het bestellen.

2 maanden geleden

Reactie op Lolaa1996

Je bent correct aangemeld normaal hoor. Wat je nu probeert in te vullen is ...
Ohh wauw okee bedankt merci. Word ook nergens gezegd. Dankjewel

2 maanden geleden

Reactie op Marie-Line22

Ohh wauw okee bedankt merci. Word ook nergens gezegd. Dankjewel
Ik kan het zien door die: "ik wil geen gratis babyvoordeel meer ontvangen." Da betekent dat je het dan wel ontvangt. Zeker je spam mails in de gate houde 😊

2 maanden geleden

Ik heb een nieuwe account gemaakt met een ander e-mailadres. Met m'n bestaande account lukte het ook niet...

2 maanden geleden

Hier lukt ook nie.. krijg er ook geen mail van terug ook ni in spam..

2 maanden geleden

Mijn eigen geboortedatum stond niet correct op mijn account. Daarom ging het eerst niet bij mij

2 maanden geleden

Bij mij lukt het ook niet. 🤷🏼‍♂️

2 maanden geleden

Bij mij lukte het ook niet! Even contact opgenomen met Kruidvat via messenger en dan helpen ze je! Is toen bij mij wel gelukt!

2 maanden geleden

Ik had gebeld met de klantendienst en toen was het in orde. Emails komen wel in spam 😅

2 maanden geleden

Je moet contact opnemen, bij mij was dit ook en bleek dat ik had aangeduid om geen emails te ontvangen (wss door te veel reclame ooit) dan hebben ze dit aangepast en lukte het wel

2 maanden geleden

Voor dit gratis voordeel kan je best iets bestellen in de shop online, zo heb ik mijn zak kunnen toevoegen

2 maanden geleden

Bij mij stond er ook een instelling verkeerd