20 Reacties
vorig jaar
Op de stoel van solidaris past normaal enkel de cybex isofix base? Zo is het ons gezegd dus deze staat op ons lijstje...
vorig jaar
Reactie op LynnVC02
Pff.. En wij maar 1800 euro betalen voor een 360 graden stoel en buggy, wan ...
Wij zijn hier beide overgestapt van cm naar solidaris omdat ze daar veel meer voordelen bieden bij geboorte en erna
vorig jaar
Reactie op Eveline2011
Wij zijn hier beide overgestapt van cm naar solidaris omdat ze daar veel me ...
Ja, ik heb mezelf pas aangesloten, dus ik zal weer een wachttijd hebben en niks zal gedekt worden, wat ook niet gebeurd bij Cm, daar niet van... Moet verplicht tweepersoonskamer nemen... Eenpersoons wordt niet gedekt omdat ik al zwanger was voor aansluiten op eigen naam...
vorig jaar
Reactie op LynnVC02
Pff.. En wij maar 1800 euro betalen voor een 360 graden stoel en buggy, wan ...
Wij hebben bij ons zoontje in 2020 wel een geboortegeschenk van cm gekregen.
Dit lijkt me volgens de website nog steeds van toepassing.
https://www.cm.be/nl/diensten-en-voordelen/geboortevoordelen-en-babygeschenk
vorig jaar
Reactie op LynnVC02
En mijn eenpersoonskamer wordt niet eens vergoed, ook al betaal ik al sinds ...
Bij cm is er inderdaad een wachttijd bij een zwangerschap. Als je lid word als je al zwanger bent, word dit niet vergoed. Maar als ik mij niet vergis is dat bij solidaris ook zo.
vorig jaar
Reactie op Ooievaar12
Bij cm is er inderdaad een wachttijd bij een zwangerschap. Als je lid word ...
Allemaal mijn vader's schuld... Ik stond ten laste van hem tot augustus... En hij 'wist niet dat ik een hospitalisatieverzekering nodig had in mijn leven' ... Nu sta ik hier mooi als 22-jarige en de bevalling wordt eigenlijk feitelijk niet gedekt... En mijn vader kijkt gewoon de andere kant op, wilt niet inspringen financieel en zegt geen schuld te hebben in deze situatie, maar eist wel de kleine elke maandag op of ik kan fluiten naar zijn 'erfenis'... 🙄 Hou je erfenis lekker bij en geef hem aan mijn broer (het engelenkind) zou ik zeggen. K hoef em al niemeer... pfft
10 maanden geleden
Reactie op LSteurs
Ik heb hem nog niet aangekocht
Wij hebben hem vorige week aan gekregen, maar voor ze er als baby in te zetten vind ik het toch niet zo ideaal. Was ook veel plastic zichtbaar. Doordat je die groter kunt maken, maar daar stel ik mij dan de vraag of deze zacht genoeg zit. Nu hebben we nog een base voor onze cybex autostoel 0 (maxi cosi) gekocht tweedehands. Eens ze daar uit groeit ga ik de autostoel van solidaris pas gebruiken. Ik vind hem prijs kwaliteit niet zo goed. Dan denk ik dat de iets goedkopere die er op staan even goed zijn.