10 Reacties

2 maanden geleden

Ik gebruik de cr猫me en olie van Weleda

2 maanden geleden

Ik de bio oil en de mama creme van kruidvat

2 maanden geleden

Reactie op Jolieeen

Ik de bio oil en de mama creme van kruidvat
Ik ook die van Kruidvat

2 maanden geleden

De zwangerschaps body butter van Weleda! Eerst gebruikte ik gewoon bio oil maar kvond dit niet zo aangenaam om te smeren en voelde heel kleverig aan de kledij ook de hele dag door! Van Weleda alleen maar positief!

2 maanden geleden

Smeren tegen striemen heeft totaal geen zin, je hebt er genetische aanleg voor of niet. De huidlaag waar de striemen ontstaan ligt veel dieper dan waar een cr猫me of olie kan reiken. Dat gezegd zijnde: ik zou het wel aanraden tegen een jeukerige/trekkerige huid als je buik groeit. Zoek gewoon iets wat je lekker hydraterend vindt voor jouw huid. Ik gebruikte gewoon mama olie van Kruidvat. Al die peperdure cr猫mes die je striemenvrij beloven te houden zijn pure commerce.

2 maanden geleden

Ik gebruik momenteel bio oil van de kruidvat maar ik heb gehoord dat Lierac gel en Bioderma Atoderm ook heel goed is deze twee wil ik zeker nog proberen

2 maanden geleden

kokosolie 馃ゥ

2 maanden geleden

Lierac gel in combinatie met Bio oil 馃槉

2 maanden geleden

Genen zijn inderdaad het belangrijkste. Al zou hydrateren volgens onderzoek toch een verschil kunnen maken. Daarbij is vooral het ingredi毛nt centella asiatica naar voor gekomen als iets dat potentieel kan helpen. Ik gebruik de cr猫me van Purito 'wonder reli毛f centella unscented'.

2 maanden geleden

Reactie op MaureenVD

Smeren tegen striemen heeft totaal geen zin, je hebt er genetische aanleg v ...
Ja zo denk ik er ook over!