8 Reacties
2 maanden geleden
Ik denk inderdaad goed is om het te melden bij je gynaecoloog. Ik had inderdaad ook z’n sterke geur, alleen de andere mensen roken het niet, maar mijn partner en ik wel, dikke witte slijm had ik ook, was normaal zei de huisarts. En maand later (afgelopen maanden) echo gehad en toen niks meer. Ik ben vandaag 20.1 week zwanger van onze tweeling.
Echt zeker melden
2 maanden geleden
Door de hormoonsveranderingen kan er ook wat gaan schommelen aan je ph waarden geloof ik waardoor je extra gevoelig bent voor infecties, zou gewoon zeker opletten met geen zeep gebruiken/ katoenen ondergoed/ … en idd zeker melden bij dokter
2 maanden geleden
Reactie op ummsayfullah
Door de hormoonsveranderingen kan er ook wat gaan schommelen aan je ph waar ...
Ik gebruik wel zo neutrale zeep daar beneden maa niet erin maar gewoon erond. Dus eigenlijk rond de schaamstreek en vulva. Maar nooit er in en ik spoel het altijd goed af. Kan ik hier best mee stoppen dan? Neutrale zeep komt van de apotheker.
2 maanden geleden
Reactie op Marie-Line22
Ik gebruik wel zo neutrale zeep daar beneden maa niet erin maar gewoon eron ...
Je bent zwanger dus dan gaat je hormonen ook goed opspelen. Ik had hier toen ook last van.
2 maanden geleden
Reactie op Marie-Line22
Ik gebruik wel zo neutrale zeep daar beneden maa niet erin maar gewoon eron ...
Normaal kan dit niet zoveel kwaad maar misschien ben je nu extra gevoelig hiervoor dus zou zoveel mogelijk gewoon met lauw water spoelen
2 maanden geleden
Ik ben 20weken en ik heb dit sinds enkele dagen ook + een beetje witte slijmverlies. Is het bij u intussen al verminderd? Wat heeft de gynaecoloog erover gezegd?
2 maanden geleden
Reactie op Pink Flowers
Ik ben 20weken en ik heb dit sinds enkele dagen ook + een beetje witte slij ...
Ik heb idd precies terug zowat ja slijmerige wit verlies. Maar ik denk dat ik altijd wel wit verlies heb gehad maar door de bloedingen en bruinverlies dat ik heb gehad heb ik dat niet gemerkt.
Mijn gynaecoloog heeft een wisser genomen. Ze gaan bellen als ze iets hebben gevonden.
De geur is de ene dag ' heftiger ' dan de ene moet ik zeggen. :)