6 Reacties
4 maanden geleden
Waar gaan jullie op vakantie? Hotel / appartement? Kan je dit niet in het hotel vragen?
Ik ken mensen in Salamanca waar ik het aan kan vragen. Wanneer moet je het weten? Is het een optie om op vakantie gewone volle melk te geven?
4 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
Waar gaan jullie op vakantie? Hotel / appartement? Kan je dit niet in het ...
Naar Bilbao, hotel. Maar zij weten het niet…
Neen onze dochter kan geen melk verdragen daarom haver als alternatief 😊
4 maanden geleden
Ik heb eens even navraag gedaan, maar zij weten het niet met zekerheid. Het kan ook een andere naam hebben. Zo noemt nutrilon in Spanje almiron. Ze gaan er wel van uit dat je in Spanje ook soya producten kan vinden, maar dan van een ander merk. Is het misschien een optie om poeder pap mee te nemen? Geen idee of dit bestaat, maar dat kan niet ontploffen in de koffer 😉
4 maanden geleden
Het zou ook kunnen dat je het bij de apotheek moet gaan zoeken ipv in de supermarkt
4 maanden geleden
Als het niet specifiek havermelk moet zijn, kan je misschien bij het hotel ook eens vragen of er sojamelk verkrijgbaar is.
Of is het een optie om tijdens de vakantie enkel vaste voeding te geven? Dit kan normaal geen kwaad, want ons zoontje is eens opgenomen in het ziekenhuis en hij moest toen een restenarm dieet volgen en mocht tijdens de opname geen melk drinken.