7 Reacties

één maand geleden

Bedoel je hiermee het matras? Kijk goed of dit niet al een aerosleep variant is. Wij hebben de maxicosi iora air gekocht en deze heeft een matras vergelijkbaar met een aerosleep matras.

één maand geleden

Reactie op SilBilly

Bedoel je hiermee het matras? Kijk goed of dit niet al een aerosleep varian ...
Tegen ons hebben ze gezegd dag de iora air matras absoluut niet adembaar is. Je kan de topper van 83x50 hierop leggen of eentje op maat laten maken (topper/beschermhoes en hoeslaken). Ik had hierover contact met aerosleep zelf. Sowieso de eerste weken mag je deze niet gebruiken van de vroedvrouw omdat baby's dan te veel warmte verliezen. Aerosleep mag ook niet in combi met waterkruiken.

één maand geleden

Wij hebben de Iora Air. Gaan starten met gewone hoeslakens van maxi cosi zelf en na enkele weken de matrasbeschermer en het hoeslaken van Aerosleep erop leggen

één maand geleden

Gisteren bezoek gehad van m’n vroedvrouw. Ze zei dat een aerosleep absoluut niet nodig is in een co-sleeper. Het feit dat je kindje vlak naast je ligt, verkleint het risico op wiegendood significant. Ik ga dit dan ook niet doen.

één maand geleden

Onze co-sleeper heeft al een matrasje met zo gaatjes in, dus daar leggen wij enkel een Aerosleep hoeslaken nog over. Nadien voor gewoon bedje wel matrasbeschermer en hoeslaken van aerosleep (de matras gewoon van Ikea)

één maand geleden

Reactie op JnMc1992

Onze co-sleeper heeft al een matrasje met zo gaatjes in, dus daar leggen wi ...
Dus de matras zelf hoeft niet een aerosleep te zijn?

één maand geleden

Ik aerosleep matras omtrekjes gekocht