12 Reacties

5 maanden geleden

Hier ook getest met action testen, en inderdaad hetzelfde, de ene lichter dan de andere... Bloedafname gedaan en wel degelijk zwanger 🤰🏽

5 maanden geleden

Reactie op Chell1997

Hier ook getest met action testen, en inderdaad hetzelfde, de ene lichter d ...
Straf hé. Ze komen allemaal van dezelfde band.. dat er toch zo'n verschil op kan zitten. Proficiat trouwens 😉

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Straf hé. Ze komen allemaal van dezelfde band.. dat er toch zo'n verschil o ...
Bizzar is dat he 😅, jij ook trouwens proficiat 😄

5 maanden geleden

Had ik ook voor met een test. Na men aflopende testen bij men miskraam dacht ik dat het bij deze zwangerschap ook slecht was omdat er 1 daf een lichtere test was. Nadien meteen een 2e test gedaan met 2e urine en die was veel donkerder.

5 maanden geleden

Ik heb 2 dagen achter elkaar getest met dezelfde test zoals op de foto (early tests toch?) en allebei meteen donkere strepen na enkele seconden. De eerste was de dag waarop ik normaal ongesteld moest worden.

5 maanden geleden

Reactie op ummsayfullah

Ik heb 2 dagen achter elkaar getest met dezelfde test zoals op de foto (ear ...
Neen, dit zijn twee gewone. Ik ben wel begonnen met de early's (mijn man is testen bij gaan halen en hij had de gewone bij, dus daarmee verder getest)

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Neen, dit zijn twee gewone. Ik ben wel begonnen met de early's (mijn man is ...
Oh oke, en had je dan ook wisselende resultaten met de early testen?

4 maanden geleden

Bij mij liepen ze altijd mooi op Heb eerst voor mijn missed period getest met de early tests en daarna met de gewone. Ik kocht vroeger die van Kruidvat maar ben nu zeker fan van die van de action🤭mss verschilt dat met persoon tot persoon?

4 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Bij mij liepen ze altijd mooi op Heb eerst voor mijn missed period getest m ...
Ik stel me echt de vraag waarom je er zoveel neemt?

4 maanden geleden

Reactie op kikiidelhaye

Ik stel me echt de vraag waarom je er zoveel neemt?
Ik wist toen dat ik net zwanger was🤣 wou zien of het mooi bleef oplopen. Heb vroeger een miskraam gehad dus ben nogal voorzichtig

4 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Ik wist toen dat ik net zwanger was🤣 wou zien of het mooi bleef oplopen. H ...
Aja begrijpelijk 😄 was vooral benieuwfd

4 maanden geleden

Reactie op kikiidelhaye

Aja begrijpelijk 😄 was vooral benieuwfd
Zijn goedkope testjes en moest lang wachten voor mijn echo, hiermee kon ik zien of mijn hcg hoog genoeg bleef, vandaar 🤭