8 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb een filmpje gemaakt met verschillende foto’s en inspiratie van Pinterest
Ik heb filmpje gemaakt via TikTok. Met een zwangerschapstest

4 maanden geleden

Grote zus die de echt vasthoud en zo een foto getrokken met een leuk tekstje erbij. Ze wil bij ons overal betrokken worden als het om de baby gaat 😃
Ik heb een foto gemaakt van twee rompertjes en echo. Om binnenkort te kunnen aantonen dat we tweeling verwachten

4 maanden geleden

Wij zijn zwanger geworden tijdens onze reis naar Amerika. We hebben een fotoalbum gemaakt van onze reis en dan op de laatste pagina de aankondiging gezet. De album hebben we dan dit weekend aan onze ouders getoond. Aan een paar vriendinnen heb ik het gewoon verteld door positieve test te tonen tonen. De rest van familie en vrienden gaan we na onze 12w echo op de hoogte brengen. Voor op fb en insta heb ik al een foto gemaakt met een gepersonaliseerd rompertje en dan de foto van onze eerste echo.

Reactie op JintheBastiaensen

Grote zus die de echt vasthoud en zo een foto getrokken met een leuk tekstj ...
Vooral doen, weet niet hoe oud je dochter is, die van mij was 11 maanden toen ik haar bij betrokken had. Bij de echo moment was ze er bij.

4 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Vooral doen, weet niet hoe oud je dochter is, die van mij was 11 maanden to ...
Ze is 2jaar en 6maand dus ze snapt het al een beetje. De eerste echo hebben we ze niet meegenomen maar de volgende echo mag ze mee ☺️

Reactie op JintheBastiaensen

Ze is 2jaar en 6maand dus ze snapt het al een beetje. De eerste echo hebben ...
Onze verloskundige liet me dochter mee helpen, door bij verloskundige op schoot te zitten en met haar handje helpen om echo te maken, zo leuk