15 Reacties

2 maanden geleden

Is dit echt op de zijkant van je lichaam ? Kan zijn dat je met een slijmbeursontsteking zit.

2 maanden geleden

Reactie op nele2403

Is dit echt op de zijkant van je lichaam ? Kan zijn dat je met een slijmbeu ...
Ja echt aan de zijkant denkik en soms trekt het echt pijnlijk naar mijn rug toe

2 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Ja echt aan de zijkant denkik en soms trekt het echt pijnlijk naar mijn rug ...
Kan zijn door dat je heupen breder worden dat dit zorgt voor irritatie op de slijmbeurs. Daardoor kan er een ontsteking ontstaan. Ik zou een afspraak maken bij de dokter eventueel stuurt deze u door om een echo te laten maken van de heup.

2 maanden geleden

Reactie op nele2403

Kan zijn door dat je heupen breder worden dat dit zorgt voor irritatie op d ...
Ok dankje 😘

2 maanden geleden

Reactie op nele2403

Kan zijn door dat je heupen breder worden dat dit zorgt voor irritatie op d ...
Ik heb maandag wel een afspraak bij de gynaecoloog, zou ik tot dan wachten? Of zou ik al eerder naar de dokter gaan? Was gisteren naar de huisdokter gegaan en had da gemeld, hij voelde mijn buik en heeft geluisterd naar mijn buik en hij zei dat alles ok was, tis een beetje dubbel..

2 maanden geleden

Al de dokters die ik gebeld heb zeggen allemaal dat het bekkenpijn zal zijn , ik zal dan maar afwachten🤭

Reactie op mylittleangel

Al de dokters die ik gebeld heb zeggen allemaal dat het bekkenpijn zal zij ...
Kan je beste een buikband aanschaffen, en veel zwemmen zo ben ik eigenlijk van de pijn afgekomen. En als ik naar buiten ga en doe ik de band om.

2 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Kan je beste een buikband aanschaffen, en veel zwemmen zo ben ik eigenlijk ...
Aah , Ik zal er dan eens voor kijken, heel erg bedankt voor de raad😘

Reactie op mylittleangel

Want als ik merk dat pijn terug komt, ga ik zwemmen omdat je buik dan even niet meer voelt. Hoeft geen baantjes te zwemmen. Gewoon waar je lekker met kinderen kan zwemmen,

2 maanden geleden

Ik heb ook iets gelijkaardigs maar ik vermoed een hernia. Ik heb dit altijd wel gehad, jaren maar door de zwangerschap word het precies erger. De pijnscheut kan in men onderrug zitten en dan kan ik men been niet bewegen van de pijn. Ik ga er vandaag voor naar de huisdokter toe.

2 maanden geleden

Reactie op Marie-Line22

Ik heb ook iets gelijkaardigs maar ik vermoed een hernia. Ik heb dit altijd ...
Oeie, veel beterschap, hopelijk vinden ze een goeie oplossing voor u pijn.

2 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Opletten met bekkenbanden, die verhelpen de pijn op het moment maar verzwakken je spieren. Zowel osteopaat als kine raden het gebruik daarvan af omdat dit u spieren verslapt en bij bekkenpijn moet je u spieren versterken door middel van oefeningen.

Reactie op Lore BAM

Opletten met bekkenbanden, die verhelpen de pijn op het moment maar verzwak ...
Daarom ben ik naar zwembad gegaan, en buikband alleen buiten huis om.

2 maanden geleden

Ik heb ook pijn aan mijn heup. Ik liet een echo doen en ze hebben gezien dat er vocht in mn heup zit vandaar de pijn bij mij.

2 maanden geleden

Reactie op mylittleangel

Ja echt aan de zijkant denkik en soms trekt het echt pijnlijk naar mijn rug ...
Ga naar de huisarts of laat een echo doen daar zien ze het meestal beter. Voor mijn zwangerschap had ik ook maanden lang last van slijmbeursonsteking. Toen had ik twee spierontspanner spuiten gekregen met en zonder cortizone. En ook naar de kine geweest aantal keren. Het was voorbij maar nu deze week voel ik het precies terug echt vervelend gevoel. Je kan niet op je zij gaan liggen/slapen. Ik voel het meer tot aan mijn voet trekken. Voltaren zalf was ook een hulpmiddel maar nu met de zwangerschap is bijna alles verboden.