32 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben nu ook 5w zwanger en buiten wat pijnlijke borsten nog helemaal geen andere symptomen 😅 ik heb soms nog niet echt het gevoel zwanger te zijn
5 maanden geleden
Ik ben ergens een beetje blij dit te lezen. Ik ben 4w4d vandaag en buiten pijn aan mijn buikspieren (denk ik) heb ik echt geen symptomen. Het is mijn tweede zwangerschap (miskraam in feb '24) en ik vind het jammer dat ik niet een soort van dagboek heb bijgehouden want ik herinner me niet meer wanneer mijn symptomen toen zijn begonnen...
Ik wens een gezonde zwangerschap voor ons allemaal 🤍
5 maanden geleden
Vandaag na een 3e iui poging een positief resultaat ontvangen 🥰 benoemen het dus ook als 4w zwanger maar ook hier geen enkel symptoom buiten wat (lijkt op) lichte menstruatiekrampen
5 maanden geleden
Hoe gaat het met jullie? Ik ben nu 5 weken en 4 dagen en heb buiten last van mijn buikspieren eigenlijk van niets last. Ik ben zwanger geweest in december en had toen verschrikkelijke pijnlijke borsten, geen zin in eten, maar eigenlijk ook geen uitgesproken symptomen. Toen mijn symptomen verdwenen bleek ik een miskraam gehad te hebben. Nu zijn mijn symptomen dus heel anders maar opnieuw zeer miniem en maak ik me natuurlijk zorgen... ik was denk ik liever 24/7 misselijk geweest omdat je dan wel beseft dat je zwanger bent en ik nu eigenlijk bijna niets ervaar 🥲
5 maanden geleden
Ben nu 7 weken zwanger en rond de 5de week of 6de week is mijn eetpatroon toch veranderd. Mijn goesting om te eten is eigenlijk vooral over. Enkel goesting in McDonald's en pasta. Ik moet me ook echt verplichten om te eten. Ik voelde me ook wel misselijk en eten helpt wel maar als je misselijk bent heb je geen goesting in eten natuurlijk. Voor de rest ervaar ik rugpijn, buikkrampen etc. En ook stemmingswisselingen.
5 maanden geleden
Reactie op Marie-Line22
Ben nu 7 weken zwanger en rond de 5de week of 6de week is mijn eetpatroon t ...
OH en pijnlijke borsten tot en met !
5 maanden geleden
Ik ben 8weken 5d zwanger en ik merkte weinig (pijnlijke borsten en beetje krampjes) tot afgelopen weekend
Bepaalde geuren van eten maken me misselijk
En heel de dag door moeite met eten
Het is continu wat vechten om te eten eigenlijk
Hebben jullie tips om toch te eten of dingen die lekker kunnen zijn?
5 maanden geleden
Reactie op Stay1620
Ik ben ergens een beetje blij dit te lezen. Ik ben 4w4d vandaag en buiten p ...
Ik gebruik zwangerschapmeter
5 maanden geleden
Wat ben ik jaloers op jullie, 1 april (geen grap) dit jaar zwanger en 6 april miskraam, en nu opnieuw zwanger en inmiddels 6,5 weken zwanger. Heb 6 weken lang misselijk braagneigingen gehad, ik was erg dun door anorexia en me lichaam op noodstand stond, en nog altijd op nutridrink zit, heb ik toch al aardige buikje
5 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Wat ben ik jaloers op jullie, 1 april (geen grap) dit jaar zwanger en 6 apr ...
Zo was ik voor de zwangerschap
5 maanden geleden
Momenteel 6w+3 en reeds enkele dagen een heel mottig gevoel. Vaak een droge mond en misselijk de laatste dagen en heel wisselend qua eten. Vaak zin in pasta en vettig eten. Maar op het moment dat ik dan moet eten krijg ik maar weinig binnen. Heeel vervelend. Oh en enorm vermoeid ook afgelopen dagen.
5 maanden geleden
Reactie op Laura199vier
Momenteel 6w+3 en reeds enkele dagen een heel mottig gevoel. Vaak een droge ...
Zo herkenbaar, nergens goesting in, al helemaal geen goesting in eten, terwijl ik al grote problemen had met eten. Moet zelfs zo dwingen om iets in me mond te stoppen. Op dit moment kan ik toetjes goed verdragen en ijsjes. En alles wat naar binnen gaat komt net zo hard weer uit. Gelukkig donderdag eerste echo