10 Reacties

Ik heb gisteren suikertest gedaan, kan je zeggen is onwijs smerig en word misselijk van. Toen wij gisteren naar huis reden had ik uitslag al binnen. En alles was goed, en urinetest (geen idee waarom gedaan werd) was ook goed. Alleen mijn ijzer wil niet stijgen,

één maand geleden

Maak jezelf niet gek. Die gewichten in de app kloppen langs geen kanten. Je baby volgt gewoon zijn eigen curve en groeit gezond 💕 volgens de app zou ik nu al met een zwaar obese baby zitten 😂 terwijl gynaecoloog gewoon zegt dat hij beetje voor zit op gemiddelde 🤷‍♀️ en over je eigen gewicht: je lichaam creëert nu letterlijk nieuw leven, hoe geweldig is dat?! Je komt daarvoor inderdaad bij (baby, placenta, vruchtwater, ...) , en dat is misschien niet altijd even leuk om te zien, maar is perfect normaal. Je startgewicht was heel wat lager dan het mijne en ik was er toen ook al ongeveer zoveel bij hoor. 🧡🧡🧡

één maand geleden

Mijn vroedvrouw had mij aangeraden om te kijken op de curve van UZ Leuven, daar heb je er 3 verschillende (afhankelijk van je bmi). En als ik voor jou kijk, zit je perfect binnen de curves, kortbij de groene. Dus zeker geen zorgen maken 😘

één maand geleden

Reactie op Fiie

Mijn vroedvrouw had mij aangeraden om te kijken op de curve van UZ Leuven, ...
Dat is super lief dat je dat uitgezocht hebt voor mij🥹❤️

één maand geleden

Reactie op roezptoez

Maak jezelf niet gek. Die gewichten in de app kloppen langs geen kanten. Je ...
Bedankt om me gerust te stellen, super lief! 🤍

één maand geleden

10kg lijkt me niet zorgwekkend te zijn. Hoe minder je voor je zwangerschap woog hoe meer je aankomt dus daar zou ik mij niet te veel zorgen over maken 🥰. Tgoh ja en ik heb zwangerschapsdiabetes terwijl ik eigenlijk normaal eet. Heeft niet altijd met je eten te maken ofzo. En als je het ook hebt moet je u daar ook niet te veel zorgen over maken. Komt allemaal goed. Zoals mijn gynaecoloog zei "daar kan je zelf niet aandoen" 😘 Succes morgen!

één maand geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Ik heb gisteren suikertest gedaan, kan je zeggen is onwijs smerig en word m ...
Urinetest wordt standaard gedaan om na te gaan of je eiwitten in urine hebt die duiden op zwangerschaps vergiftiging

Reactie op Rachelle1986

Urinetest wordt standaard gedaan om na te gaan of je eiwitten in urine hebt ...
Ah, ok, maar stond gelukkig allemaal negatief.

één maand geleden

Ik ben aan mijn zwangerschap op 97kg begonnen en woog gisteren 109.7kg op 24w2d. Mijn uitgebreide suikertest gisteren was negatief. Maar ik ben dus ook al wel wat kilo's bijgekomen. De gynaecoloog maakt er momenteel nog geen probleem van gezien ik ook pcos en insuline resistentie heb.

één maand geleden

Geen zorgen! 😘 bij mijn eerste zwangerschap 15 kilo bij gekomen was bevallen en ziekenhuis uit was al 10 kilo af. Vruchtwater neemt ook veel gewicht.. en was meteen al mijn kilo's kwijt. Kweet dat dit niet van zelfsprekend bij iedereen is maar Zou me er zeker geen zorgen over maken en het proberen loslaten! Tenslotte groeit er een kindje in jou! 🥰