14 Reacties

Zijn veel mama’s die niet aan komen, hoef je geen zorgen over te maken, van me jongste dochter ben ik 5,3 kilo in hele zwangerschap aangekomen. Terwijl ik van de oudste 20.3 was aangekomen.

één maand geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Zijn veel mama’s die niet aan komen, hoef je geen zorgen over te maken, van ...
Dan val je toch af eigenlijk? Als kindje eruit is weeg je toch minder dan voor de zwangerschap?

één maand geleden

Ik volg hier ook even! Ik ben 19 weken. Ik ben in de eerste 2 maanden door verminderde eetlust 3,5 kg afgevallen. Sindsdien ben ik terug maar 1 kg bijgekomen, dus ik sta nog op -2,5 kg. Ik lees nu in de wekelijkse update in deze app dat je nu normaal +/- 6 kg bent bijgekomen, met nu een gewichtstoename van 0,5 kg per week...

Reactie op HopefullyMommy2025!

Dan val je toch af eigenlijk? Als kindje eruit is weeg je toch minder dan v ...
Dat is niet altijd zo, ik ben totaal 2 zwangerschappen lichter geworden door borstvoeding gaf. Terwijl een andere niks afviel. Foto was ik zwanger van mijn jongste dochter, binnen 10 dagen alles kwijt.

één maand geleden

Ik ben 23w en nog amper iets bijgekomen was bij m’n dochtertje ook zo. Kan geen kwaad 🤗

één maand geleden

Ik zit momenteel op -5,5kg. Ik doe niet anders dan ervoor. Ben niet op dieet. En heb niet moeten overgeven. Gynaecoloog vond dit geen probleem. Het kindje was ook mooi op gewicht en lengte. Ik denk dat mijn hormoonhuishouding beter werkt nu door de zwangerschap en natuurlijk ook mijn lichaam meer verbruikt. Als je van jezelf weer dat je voldoende eet en niet continu boven de wc hangt ga je u geen zorgen moeten maken.

één maand geleden

Hier 21w zwanger en 2,6 kilo bijgekomen. Ik had mijn bezorgdheid ook uitgedrukt bij de gynaecoloog en ze zei dat ik mij geen zorgen moest maken, zolang ik gewoon eet, niet extreem sport en niet overgeef. En bij de echo was het dan duidelijk dat de baby goed op curve zat, dus dan was er zeker geen reden tot paniek

één maand geleden

Ik ben ook nog maar 2 kilo bij, 23 weken nu

één maand geleden

20 weken en bij mij (gelukkig) +4kg erbij al. Was wel nodig voor mij. Woog er zelf maar 34kg voordat ik zwanger werd.

één maand geleden

Bij mijn eerste dochter ben ik door heel de zwangerschap 4 kg bij gekomen, bij deze zwangerschap is er zelfs raar maar waar gewicht af
Oh boy net op weegschaal gaan staan, tot me stom verassing ben ik totaal 8,0 kilo aangekomen. En dat in 20+3 week tijd.

één maand geleden

Ik heb echt net hetzelfde. De eerste 3 maanden ben ik zelfs afgevallen. En ik heb echt 1 keer overgegeven over heel die tijd. Ben nu denk ik ongeveer in totaal 2 kilo bijgekomen. Ben nu 24 weken. Mijn vroudvrouw zei dat dit echt normaal is als je niet super veel bijkomt ☺️

Reactie op Marie-Line22

Ik heb echt net hetzelfde. De eerste 3 maanden ben ik zelfs afgevallen. En ...
Ik ben zwanger van 2 kindjes dus niet normaal 🤪

één maand geleden

Oooh blij te lezen dat het bij nog mensen zo is want las enkel dat mensen veel aankwamen. De eerste maanden ben ik heel misselijk geweest en -7 kg afgevallen want kon heel weinig eten. Maar de baby groeide altijd heel mooi en nog altijd. Ik zit nu nog op -3kg van start van zwangerschap. Maar heb vorige week nog enkele dagen ‘s ochtends overgegeven dus daardoor schommel ik wel wat en kom ik niet veel bij.