4 Reacties
2 maanden geleden
Ik snap oprecht niet dat mensen nog steeds zo’n opmerkingen maken… Probeer u er niet teveel van aan te trekken! Je lichaam is nu iets prachtigs aan het doen en een babybump zou er sowieso komen, bij sommige eerder dan bij andere. Probeer het positief te bekijken en niet teveel te luisteren naar andere (wat niet gemakkelijk is, I know). Maar het is niet te vroeg! Je zit op de helft, laat u niet onzeker maken💓
één maand geleden
Ik heb het ook nog moeilijk om die link te leggen tussen mijn buik en de zwangerschap. Als ik in de spiegel kijk vind ik me eerder dik lijken 🙈 kan je zo onzeker maken é. Zeker als mensen zulke rotopmerkingen maken. Probeer daar niet te veel naar te luisteren. Je bent inderdaad halverwegen, het is niet meer dan normaal dan dat je nu een duidelijke zwangerschapsbuik hebt. Eigenlijk iets waar we fier op moeten zijn 🥰
één maand geleden
Ik ben naar mijn mening al heel veel aangekomen op de weegschaal (was nooit een magere meid) en heb ook het gevoel dat het nu wel al een mooie babybuik begint te worden. Ik heb het hier ook moeilijk mee maar probeer te denken dat iedereen anders is en zijn eigen lichaam moet volgen. Mensen leggen graag hun ongefilterde woorden op onze schouders maar laat ze je niet raken. ❤️
één maand geleden
Geen opmerkingen gekregen gelukkig. Maar ik snap oprecht wat je wilt zeggen. Ik dacht altijd als ik zwanger ben dan ben ik niet meer onzeker over mijn buik want ja het is dan duidelijk. Ben nu 21 weken en mijn buik is toch echt fameus gegroeid. Wat ik vooral merk rond de ribben , de maag vooral voller is geworden. Ik heb een kleine romp door mijn scoliose, misschien komt het daardoor. Allesinds qua looks is dit echt ik wel het dikste dak geweest ben. Ik kan mijn tenen niet meer zien 🫣
De ene moment voel ik me echt zwanger en de andere moment dan weer niet. Dus tis sowieso een mentale Parkour waar je heen moet.
Vooral niet luisteren naar de mensen als ze iets negatiefs zeggen. En elk zwangerschap lichaam is anders. Probeer je niet te vergelijken