26 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op TyschaB

Vruchtzakje is er, maar er was geen embryo te zien 😭 bloed opnieuw genomen ...
Ooh.., ik duim voor positief nieuws 🤞🏼🙏👍🏼

5 maanden geleden

Reactie op TyschaB

Vruchtzakje is er, maar er was geen embryo te zien 😭 bloed opnieuw genomen ...
Mijn 2de miskraam was een leeg vruchtzakje. Ook bij een leeg vruchtzakje kan je hcg stijgen. Dus daar alleen kan je niet op voortgaan. Hoe groot was het vruchtzakje? Kwam dit overeen met je termijn of was het ook kleiner. Af en toe zijn er prille embryootjes die krak zijn in verstoppertje spelen, die zijn dan een week later opeens wel zichtbaar. Eigenlijk moeten ze gewoon een controle echo doen binnen een week. Daar zou ik toch een beetje op doordrammen. Volgens mij is dat zelfs het standaard protocol bij een leeg vruchtzakje. Juist omwille van de verstoptallenten van sommige van prille embryo's, zodat ze echt 100% zeker zijn.

5 maanden geleden

Hier ook 1e echo gekregen maar ik kon precies niet veel zien behalve een vruchtzakje. Mijn HcG waarde stond ook aan 860 dus ook niet best hoog 🤞🤞 vandaag zal ik meer weten 🤲🤞

5 maanden geleden

Reactie op amelbgr

Hier ook 1e echo gekregen maar ik kon precies niet veel zien behalve een vr ...
Is de hcg van 860 het resultaat van een 2de bloedname? (Want je eerste was iets van 820 dacht ik) Zoja, dan vrees ik dat je geen hoop meer moet koesteren. Aangezien je hcg al echt laag was voor je termijn en dan het is ook amper gestegen. (Hcg moet om de 2-3 dagen stijgen)

5 maanden geleden

Dacht het al! Mijn gynaecoloog is Borowski in Mol😊
Dat is ook mijn gyneacoloog. Ik ga in haar privepraktijk in Retie

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Mijn 2de miskraam was een leeg vruchtzakje. Ook bij een leeg vruchtzakje k ...
Ja, als het hcg toch nog doorgestegen was of twijfelachtig ging ze volgende week of binnen 2 weken nieuwe echo inplannen! Als hcg is blijven hangen of zoals bij 1ste bloedafname was, dan zei ze dat het niet veel goeds is..