13 Reacties

茅茅n maand geleden

Tuurlijk kan dat, de baby kan op verschillende plaatsen zitten kan rond zwemmen ik voel ze ook al van mijn 19 weken en mijn placenta ligt iets naar voor heb ik ook tussen de regels gehoord ma ik voel ze al bijna 4 weken zeer goed elke dag ben nu bijna 23 weken

茅茅n maand geleden

Reactie op prisjj

Tuurlijk kan dat, de baby kan op verschillende plaatsen zitten kan rond zw ...
Oh toch 馃ス ik dacht dat ik mezelf iets wijs maakte. Ik voel ook al enkele weken wat vanalles! De laatste week is het wel opvallender 馃グ

茅茅n maand geleden

Ik heb het zelfde! Ik voel haar voornamelijk als ik lig en ook vooral aan mn linkerkant. Super leuk en speciaal gevoel馃ズ

茅茅n maand geleden

Reactie op sorpie

Oh toch 馃ス ik dacht dat ik mezelf iets wijs maakte. Ik voel ook al enkele w ...
Hoe verder in de zwangerschap hoe duidelijker, ik weet ondertussen ook al hoe ik ze wakker maak en dus actiever馃ぃ in het begin vraagt het vooral concentratie of je ze wel of niet voelt... tis ook mijn eerste zwangerschap maar het is duidelijker met de dag馃槉

茅茅n maand geleden

Ik voelde de onze al vanaf 14 weken. Ook altijd links. Vandaag de dag 19w2d voel ik hem nog steeds meestal links. Heel af en toe in het midden. Is heel normaal, hoor. De schopjes zijn bij mij nu wel al vele harder en duidelijker geworden. Al lijkt hij mij ineens vele minder actief, tot helemaal niet meer tegenover in het begin.. Hier maak ik mij dan weer wel zorgen om ergens鈽癸笍

茅茅n maand geleden

Reactie op LynnVC02

Ik voelde de onze al vanaf 14 weken. Ook altijd links. Vandaag de dag 19w2d ...
Geen zorgen om.maken je voelt geen of weinig bewegingen als die meer naar je rug ligt... het komt wel dat je hem dagelijks gaat voelen naarmate hij groeit馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op LynnVC02

Ik voelde de onze al vanaf 14 weken. Ook altijd links. Vandaag de dag 19w2d ...
Oh dan maak ik mezelf toch niets wijs precies. Wel minder nieuws, wanneer mag je naar de gyn? Kan al opluchten. Of even volgen met doppler? Heb ik elke dag gedaan toen we op de uitslag van de vwp moesten wachten, dat gaf me wel rust

茅茅n maand geleden

Reactie op Lamss馃挀

Ik heb het zelfde! Ik voel haar voornamelijk als ik lig en ook vooral aan m ...
Ja, zo zalig h猫 馃ス

茅茅n maand geleden

Reactie op prisjj

Geen zorgen om.maken je voelt geen of weinig bewegingen als die meer naar j ...
Ik hoop dat dat het was. Elke dag voelde ik hem als ik neerzat en neerlig. Gisteren voelde ik hem niet meer sinds 24u geleden. Alles was stil daarbinnen. 5 weken elke dag gevoeld en toen ineens niet meer deed mij wel wat. Ik heb wezen huilen en ineens begon hij te schoppen. Alsof hik het voelde dat ik ongerust was en liet weten dat alles ok茅 is met hem. Nu schopt hij weer de hele tijd al een uur lang. Ben toch opgelucht 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op LynnVC02

Ik hoop dat dat het was. Elke dag voelde ik hem als ik neerzat en neerlig. ...
Blij dat hij je kan geruststellen ja ik snap het als ik haar niet zou voelen na idd al 4 weken dat wel te doen is het spannend ik heb haar deze ochtend gevoeld en dan hele dag niks dus heb haar wakker gemaakt馃ぃ maar als dat niet zou gelukt zijn had ik morgen misschien ook dat onzekere gevoel alhoewel ik weet dat ze ook meer aan men rug kan zitten ofzo en ik ze daardoor niet voel

茅茅n maand geleden

Mijn placenta ligt ook vooraan en ik voel mijn dochtertje ook af en toe hoor! 馃グ Ik ben nu 20 weken + 2d.

茅茅n maand geleden

Reactie op prisjj

Hoe verder in de zwangerschap hoe duidelijker, ik weet ondertussen ook al h ...
Ja als ik in bed lig dan wacht ik al af want ik denk dat ik hem dan ga voelen. Maar ik wordt wel ongeduldig als het dan niet gebeurd 馃槄馃

茅茅n maand geleden

Reactie op prisjj

Blij dat hij je kan geruststellen ja ik snap het als ik haar niet zou voele ...
Hoe snel we toch ongerust zijn h猫. Nu al 馃き