Hey iedereen, back again. Deze maand word ons zoontje 1 jaar. Ons zoontje in verwerkt na een heel traject van 4jaar van hormonen, inseminatie en veel traantjes nadat er PCOS werd vastgesteld bij mij. Uiteindelijk werd in juli 2023 onze grootste wens werkelijkheid en kregen we een kerngezond ventje 馃グ馃グ nu had ik deze maand een positieve zwangerschapstest in handen zonder "iets" van medische "tussenkomst". Je kan gaan denken dat de verbazing groot was bij mij en mijn partner. We wilden zowiezo 2 kindjes dus het is zeker en vast welkom maar had nu niet gedacht dat het zo snel zou gaan en op de natuurlijke manier ging lukken.. wat een wonder 馃ス deze keer veel misselijker dan van ons 1ste kindje 馃檲 ik ben wel lichtjes in paniek dat ze maar 18maanden zullen schelen in leeftijd... Nog iemand ervaring met 2 onder 2? Valt het mee of moet ik me echt zorgen beginnen maken? 馃ぃ馃 zijn er dingen die jullie me aanraden (praktisch gezien) bv qua buggy enzo weet ik nog niet hoe ik het allemaal ga doen aangezien mijn partner in de weekends ook werkt en eigenlijk over jet algemeen heel veel werkt waardoor ik vaak alleen ben. Gelukkig een fantastische (schoon)-familie die ons helpt met alles 鉂わ笍馃グ