5 Reacties

Ik heb 2 dochters ze schelen 20 maanden. Om jaloezie te voorkomen heb ik me dochter bij hele zwangerschap betrokken. Mee naar de echo en ze mocht verloskundige helpen. En toen me jongste dochter geboren werd, wou me oudste dochter met alles helpen. Wij hebben haar nooit weg gedrukt omdat dat iedereen hun mening gaven. Heb gewoon laten mee helpen, doekje pakken voor de mondje. Ze wou niet dat doekje over nam. Ging ze zelf de mondje schoonmaken van de zusje.

4 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Ik heb 2 dochters ze schelen 20 maanden. Om jaloezie te voorkomen heb ik me ...
Oh ja dat ben ik ook van plan om onze schat te laten meehelpen en hem vooral nier achteruitduwen 鉂わ笍 valt het wat mee qua drukte thuis en slaaptekort enzo? Had je 2 dezelfde baby's? Of was de ene super flink en de 2de een moeilijke slaper? Ons 1ste kindje was echt een wolk van een baby met niets problemen gehad. 馃馃槏

Reactie op HaniLies

Oh ja dat ben ik ook van plan om onze schat te laten meehelpen en hem voora ...
Nee, 2 volkomen verschillende kindjes. De oudste is erg druk en de jongste is erg op zich zelf.

Reactie op HaniLies

Oh ja dat ben ik ook van plan om onze schat te laten meehelpen en hem voora ...
Ze zijn wel heel erg kloos, En als andere mensen in je omgeving je oudste weg drukt (zo deed ik het) drukte ik de persoon weg, en riep ik me dochter. (Foto van me 2 dochters)

4 maanden geleden

Bij mij gaat er 15 maand tussen zitten 馃檲 Inderdaad ook veel sneller dan verwacht een positieve test in mijn handen.