12 Reacties
2 maanden geleden
Urine ivm vatbaarder voor blaasontsteking
16w was bij mij enkel naar harttonen luisteren.
Maar ik vermoed uitwendig ondertussen al wel..
2 maanden geleden
Uitwendig, heb gewoon via me buik een echo gehad. Gynaecoloog maakte gewoon heel makkelijk echo via de buik
2 maanden geleden
Ik had op 16w een afspraak met een vroedvrouw. Zij had uitwendig een echo gemaakt, maar bekijkt dan wel niets medisch. Was al leuk om de baby even te zien en te zien dat het hartje nog goed klopt.
Achteraf ook in een potje moeten plassen voor een urinetest, dan kijken ze of je een blaasontsteking hebt. Zou je minder voelen tijdens de zwangerschap
2 maanden geleden
Reactie op Fiie
Ik had op 16w een afspraak met een vroedvrouw. Zij had uitwendig een echo g ...
Nou die heb ik gehad in de zwangerschap, blaasontsteking en dat is geen pretje. Die voelde ik echt zo erg dat ik geen dag meer kon wachten, bleek nog maar begin van blaasontsteking te zijn, bij al me 2 meiden
2 maanden geleden
Reactie op LynnVC02
Is een 16-weken echo nodig? Mijn gynaecoloog zei dat ik gewoon naar de huis ...
16 weken is normaal een controle bij de vroedvrouw. Sommige vroedvrouwen luisteren naar het hartje, andere maken ook een echo
2 maanden geleden
Reactie op LynnVC02
Is een 16-weken echo nodig? Mijn gynaecoloog zei dat ik gewoon naar de huis ...
Is afhankelijk van gynaecoloog tot gynaecoloog of ze op 16w een echo doen
2 maanden geleden
Reactie op LynnVC02
Ik heb niet eens een vroedvrouw? Hoe krijg je deze? Ik doe alles bij de Gyn ...
Vroedvrouw is ook niet verplicht. Ik heb dat nu genomen omdat ik dacht dat dat verplicht was, maar ik vind deze geen meerwaarde dus moest ik ooit opnieuw zwanger zijn, dan zou ik het ook bij de gynaecoloog gewoon houden