Hoi!
Vandaag mijn 12 weken ingegaan en ook meteen de 12 weken echo bij de gynaecoloog + NIPT test. Iemand een idee hoelang de uitslag duurt van de test? + gaan de gynaecologen toch een gokje doen? Want die van mij zei dat ze dat maar met 60% zekerheid zou kunnen zeggen, maar heb de indruk dat in NL de gynaecoloog dit wel gewoon aan de hand van een echo kan zien? Is in NL de geslachtsecho misschien later dan 12 weken?
Ik ben van België en heb maandag nipt gehad met 12 weken. Gyne deed ook een gokje maar wist het niet 100% zeker. Ze zei dat het vrijdag misschien al erop zou zijn. Dus ik wacht tot vrijdag.
Ons dochter van 4 was mee en die zei toen ze de baby zag, kijk mama baby broertje. En later keek de gyne en zei ze, ik weet het niet zeker maar ik "denk" een jongen omdat het leek alsof er iets omhoog ging en bij meisje is het plat normaal. Dus ben super benieuwd haha. Bij jou ook een gokje gedaan?
Ik vorige week nip test gehad en 7 dagen later uitslag gehad, kreeg die via mail. Indien de uitslag niet goed ging zijn zouden ze ons opbellen maar was gelukkig niet nodig. Alles is goed! Ook het geslacht is bepaald, staat dan in een mail apart.