18 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Emv18
Ik ben morgen 10 weken en heb deze week ook nog amper last van misselijkhei ...
Ik morgen ook eigenlijk pas 10 weken🤭 maar oké, blij te horen dat ik niet de enige ben. Bloedverlies heb ik inderdaad nog niet. Ik ben ergens blij dat ik me weer top voel, maar anderzijds ook ongerust nu… omdat die misselijkheid en vermoeidheid wel een teken van “leven” zijn van de kleine 😟
4 maanden geleden
Reactie op 07feb2025
Ik morgen ook eigenlijk pas 10 weken🤭 maar oké, blij te horen dat ik niet ...
Ja snap ik volledig.
Ik redeneer ook zo... ik wist wel niet dat de hcg nu een piek moest bereiken... zal blij zijn als alles wat minder abstract wordt en je wat meer de baby voelt. Jammer dat er niet iets is waarmee we dagelijks de baby kunnen checken 😪
4 maanden geleden
Ik ben zaterdag 10w en heb nooit echt symptomen gehad... dat is pas een mindfuck... 🤪
Heb alleen een paar uur extra slaap nodig... anders te moe door de dag.
Dus ik zou je niet teveel zorgen maken!
4 maanden geleden
Reactie op ineke1303
Ik heb zo'n doppler waarmee ik vorige zwangerschap wekelijks de hartslag ev ...
Te vroeg met doppler is wel niet goed heb ik altijd gehoord...
4 maanden geleden
Je kan naar een pretecho bureau zoeken in jou omgeving heb dat ook gedaan. 1e echo was 21 juni en 2e is 22 juli. Heb vorige week (6juli) met 10+1 een pret echo laten maken was super fijn. Heb alle foto's en filmpjes digitaal mee gekregen 60 stuks in totaal en voelde me er ook geruster mee. De baby bewoog en hartje gezien en horen kloppen. Kan er weer even tegen aan tot 22 juli 🥰
4 maanden geleden
Dat is normaal, want vaak neemt de symptomen met 12 weken af, en ga je weer beter voelen, weer energie, minder misselijk, minder moe.
4 maanden geleden
Ik snap heel goed jouw zorgen, ik had dit ook!
Mijn symptomen waren opeens weg, dus ik elke dag zorgen maken voor de volgende echo. (Ik was zeker dat er iets mis was)
Maar alles was perfect 🥰 baby was oke en het is helemaal normaal dat de symptomen minder worden.
Ik probeerde positief te blijven door te zeggen: zolang er geen bloeding is, is er niks aan de hand
Succes 💜
4 maanden geleden
Reactie op sillllieeee
Wat is een doppler ? 🙈
Dit is een domkerk, kan je zelf hartje horen van je baby.