18 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben morgen 10 weken en heb deze week ook nog amper last van misselijkheid... ik denk(hoop) zolang er geen bloedverlies is dat alles oké is..?

4 maanden geleden

Reactie op Emv18

Ik ben morgen 10 weken en heb deze week ook nog amper last van misselijkhei ...
Ik morgen ook eigenlijk pas 10 weken🤭 maar oké, blij te horen dat ik niet de enige ben. Bloedverlies heb ik inderdaad nog niet. Ik ben ergens blij dat ik me weer top voel, maar anderzijds ook ongerust nu… omdat die misselijkheid en vermoeidheid wel een teken van “leven” zijn van de kleine 😟

4 maanden geleden

Reactie op 07feb2025

Ik morgen ook eigenlijk pas 10 weken🤭 maar oké, blij te horen dat ik niet ...
Ja snap ik volledig. Ik redeneer ook zo... ik wist wel niet dat de hcg nu een piek moest bereiken... zal blij zijn als alles wat minder abstract wordt en je wat meer de baby voelt. Jammer dat er niet iets is waarmee we dagelijks de baby kunnen checken 😪

4 maanden geleden

Ik ben zaterdag 10w en heb nooit echt symptomen gehad... dat is pas een mindfuck... 🤪 Heb alleen een paar uur extra slaap nodig... anders te moe door de dag. Dus ik zou je niet teveel zorgen maken!

4 maanden geleden

Vandaag 10 weken en 1 dag en gisteren nog misselijk geweest 🫣 vandaag 10 weken echo. Benieuwd. Van gisterenavond jeuk aan mijn linker handpalm. Nog iemand last van?

4 maanden geleden

Ik had gisteren mijn echo, en zei ook aan mn gynecoloog dat mn symptomen minder worden, ze zei ook dat dit normaal is, dus zou er mij niet echt geen zorgen in maken eigelijk 🌺

4 maanden geleden

Ik heb zo'n doppler waarmee ik vorige zwangerschap wekelijks de hartslag even mee beluisterde vanaf 8 weken ongeveer. Dat heb ik gedaan tot ik de baby kon voelen en ik ga het deze keer ook weer doen, anders word ik helemaal gek.

4 maanden geleden

Reactie op ineke1303

Ik heb zo'n doppler waarmee ik vorige zwangerschap wekelijks de hartslag ev ...
Te vroeg met doppler is wel niet goed heb ik altijd gehoord...

4 maanden geleden

Reactie op eve06

Vandaag 10 weken en 1 dag en gisteren nog misselijk geweest 🫣 vandaag 10 w ...
Zo heb ik heel veel plaatsen op mijn lichaam uitslag en enorm veel jeuk😮‍💨

4 maanden geleden

Reactie op PHikke

Zo heb ik heel veel plaatsen op mijn lichaam uitslag en enorm veel jeuk😮‍� ...
Vriendin had dat ook van hormonen. Kan je zalfje voor vragen

4 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Te vroeg met doppler is wel niet goed heb ik altijd gehoord...
Mijn gynaecoloog vond dat absoluut geen probleem zolang je het niet voor lange periodes doet.

4 maanden geleden

Je kan naar een pretecho bureau zoeken in jou omgeving heb dat ook gedaan. 1e echo was 21 juni en 2e is 22 juli. Heb vorige week (6juli) met 10+1 een pret echo laten maken was super fijn. Heb alle foto's en filmpjes digitaal mee gekregen 60 stuks in totaal en voelde me er ook geruster mee. De baby bewoog en hartje gezien en horen kloppen. Kan er weer even tegen aan tot 22 juli 🥰
Dat is normaal, want vaak neemt de symptomen met 12 weken af, en ga je weer beter voelen, weer energie, minder misselijk, minder moe.

4 maanden geleden

Wat is een doppler ? 🙈

4 maanden geleden

Ik snap heel goed jouw zorgen, ik had dit ook! Mijn symptomen waren opeens weg, dus ik elke dag zorgen maken voor de volgende echo. (Ik was zeker dat er iets mis was) Maar alles was perfect 🥰 baby was oke en het is helemaal normaal dat de symptomen minder worden. Ik probeerde positief te blijven door te zeggen: zolang er geen bloeding is, is er niks aan de hand Succes 💜

4 maanden geleden

Ik heb sinds begin van de week ook geen klachten meer van misselijkheid. De gyneacoloog zei me maandag dat ik nu op mijn hoogtepunt zou zitten van symptomen en dat dit wel zou beteren. Nu is het sinds enkele dagen beter.

4 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Wat is een doppler ? 🙈
Is een soort mini apparaatje waarmee je de hartslag van je baby kunt horen. Na een bepaald aantal weken kan dat. Kan je kopen via bol.com etc

Reactie op sillllieeee

Wat is een doppler ? 🙈
Dit is een domkerk, kan je zelf hartje horen van je baby.