17 Reacties
één jaar geleden
Iemand ervaring met snoozzz? Ik las van doomoo dat ze snel slap zijn na paar weken ermee slapen 😬
één jaar geleden
Reactie op heleen1994
Iemand ervaring met snoozzz? Ik las van doomoo dat ze snel slap zijn na paa ...
Ik ben ook op zoek naar een kussen. Ik heb zowel snoozzz als doomoo bekeken en bij beide lees ik reviews dat het kussen na een tijdje 'plat' is. Bij de review van Snoozzz stond er dat na opschudden het probleem weer even opgelost is. Dat zal bij beide dan het geval zijn mss? 🙈
één jaar geleden
Reactie op XAshX
Ik twijfel ook tussen snoozzz en doomoo.. de ervaringen lijken mij gelijkaa ...
Ik ga voor een snoozzz gaan denk ik. De reviews op bol zijn toch beter ☺️
één jaar geleden
Reactie op XAshX
Heb jij er ondertussen al één? Ik vond het wel wennen om daar mee te slapen ...
Ik heb een de snoozzz intussen ja ☺️ Ene kant super zacht en andere kant zo tetra stofje. Ik vind m best lekker liggen momenteel, ook al heb ik niet zo’n dikke buik op dit moment.
één jaar geleden
Reactie op TessahS
Ik heb deze gekocht via bol. Hij is gigantisch maar slaapt echt heerlijk ☺️ ...
Ik heb deze ook, ik vind die zachte stof wel wat warm nu in dit weer en ik weet zo nog niet hoe ik het beste er op lig, soms leg ik het tussen me benen en slaap ik zoals op de foto maar soms vind ik op mijn zij slapen wat lastig dan val ik op mijn rug en lig ik met beide benen op 1 been van de kussen als in bevallingshouding😂, maar met dit weer vind ik geen goede positie, zelf met de kussen, er ligt nog een kussen onder en 2 kleine kussentjes naast mij, ik zie mijn man bijna niet meer liggen😂 hopelijk word dat beter dat slaapgedoe
één jaar geleden
Reactie op Bazurkaeva95
Ik heb deze ook, ik vind die zachte stof wel wat warm nu in dit weer en ik ...
Ja ik vind het nu ook te warm! Ik lig meestal een beetje half op mijn zij en half op mijn rug, met een lange kant die mijn rug ondersteunt en een lange kant waar ik mijn benen dan om klem.
En ja, het is niet superromantisch dus soms gooi ik het kussen ook even uit bed haha.