5 Reacties

één jaar geleden

Ik draag eigenlijk alleen maar lossen jurkjes en leggings met oversized shirts, lekker luchtig! Ik denk niet dat zwangerschapskleding echt veel meerwaarde heeft :(

één jaar geleden

Ik heb toch al wat dingen via zalando besteld om te testen. Mijn gewone broeken zitten strak en zeker als ik gegeten heb of tegen de namiddag. En met de winter binnenkort draag ik niet veel kleedjes meer.

één jaar geleden

Goeiemorgen mede (toekomstige) mama’s ☺️ Ik las gisteren dat Noppies een groot aantal van hun winkels zal sluiten (helaas) (benelux/Nederland) maar dat het dus wel het moment is om bv zwangerschapskleding te kopen. De winkel in Gent geeft momenteel grote kortingen want deze sluit 20/08 al. Zelf voel ik mij het meest comfortabel in hun jeans broeken (die naar de winter toe wel heel handig zullen zijn) maar vind dat er ook een mooi aanbod is aan andere kledingstukken. Veel shopplezier 🌻

één jaar geleden

Ik heb een paar dingen besteld op Vinted. Maar kan voorlopig wel nog in mijn gewone kleren (draag ook veel oversized). Broeken/rokken zullen op den duur wel vervangen moeten worden dus daar ga ik wel een paar stuks van aanschaffen. Een vriendin droeg haar gewone truien nog op kleedjes, drapeerde die dan boven haar buik. Zag er wel leuk uit en dan rekken ze ook niet uit 😅 Ik heb in JBC al toffe dingen gezien, ze hebben ook prachtige babykleding. In Hema vind je op dit moment ook de laatste solden, heel goedkope stuks rond de 2 euro (voor baby's).

één jaar geleden

SHEIN 😅 beste en niet duur en kan vaker dingen kopen want H&M of noppies veelte duur voor wat SHEIN kan je veel kopen voor weinig geld en elke maand al veel nieuwe stuks bij