206 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op TessahS
Wij zijn ook in het ziekenhuis! Twee weekjes te vroeg, ben uitgerekend voor ...
ja ik lig er nog steeds haha ik probeer wat te rusten en tv te kijken, mijn water is alvast al gebroken dus nu wachten wachten wachten, spannend馃挄 hoe gaan de wee毛n tot nu toe bij jou?
9 maanden geleden
Reactie op Bazurkaeva95
ja ik lig er nog steeds haha ik probeer wat te rusten en tv te kijken, mijn ...
Ik verbaas me erover dat jullie nog berichtjes kunnen posten tijdens de bevalling, de 3 uur die ik op de verloskamer was kon ik me alleen maar bezig houden met weeen opvangen馃槄 veel succes allemaal!! 馃挭馃徎馃挭馃徎
9 maanden geleden
Reactie op 123k
Ik verbaas me erover dat jullie nog berichtjes kunnen posten tijdens de bev ...
Ik heb echt gestuurd tot ik moest gaan persen. En ik had veel familieleden daardoor goed liggen, want die dachten "zolang ze nog online is, is ze ni aan 't bevallen" 馃榿
9 maanden geleden
Reactie op Bazurkaeva95
ja ik lig er nog steeds haha ik probeer wat te rusten en tv te kijken, mijn ...
Ik lig er ook nog steeds.. na meer dan 20 uur wee毛n opvangen toch maar een epidurale genomen. Bij mij begon het thuis met gebroken vliezen, de wee毛n kwamen daarna pas. Nu wachten op meer ontsluiting 馃
9 maanden geleden
Reactie op TessahS
Ik lig er ook nog steeds.. na meer dan 20 uur wee毛n opvangen toch maar een ...
Wow goed gedaan al! 馃挭馃徏 succes nog!
9 maanden geleden
Iedereen bevalt hier te vroeg precies haha!
Bij mij mag ze nog heel even blijven zitten want ik werk nog tot woensdag (38 weken) 馃檲
9 maanden geleden
Momenteel ben ik 39 weken en 4 dagen.. maar de baby zit nog te goed in m'n buikje denk ik. Morgen nog eens naar gynaecoloog en dan gaan we hopelijk meer weten..
9 maanden geleden
Reactie op TessahS
Ik lig er ook nog steeds.. na meer dan 20 uur wee毛n opvangen toch maar een ...
bij mij duurde het 15u lang om 9cm te krijgen, van 6 tot 10 was in nog geen uur geopend en mocht persen, uiteindelijk 16min geperst , had echt een goede bevalling 馃槉 en jij? al bevallen?
9 maanden geleden
Reactie op Bazurkaeva95
bij mij duurde het 15u lang om 9cm te krijgen, van 6 tot 10 was in nog geen ...
Proficiat met de geboorte 馃槉
9 maanden geleden
Reactie op Bazurkaeva95
bij mij duurde het 15u lang om 9cm te krijgen, van 6 tot 10 was in nog geen ...
Proficiat! 馃
9 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Alles ok? Xxx
ja hoor, ik heb een knipje gekregen en ben dus genaait en dat is een irritant pijnlijk gevoel maar voor de rest alles oke 鈽猴笍