8 Reacties

één maand geleden

Geen zorgen maken, elk kind heeft zn eigen tempo😊

één maand geleden

zeker geen zorgen maken, gemiddeld is het pas op 8a9 maanden dat ze zelfstandig zitten... er zijn er uiteraard die vroeger zelf zitten, maar evengoed die later pas rond een jaar ofzo zelf gaan zitten... allemaal perfect ok 😊 bij ons zie ik dat het beter en beter begint te lukken als ze iets klein van speelgoed in haar handjes heeft waarmee ze druk bezig is, of voor een activiteitenbord zit, als ze dan interesse verliest (vrij snel 😉) ligt ze in no time terug op haar buik te spelen

één maand geleden

Inderdaad geen zorgen maken hoor, komt vanzelf! Maar moest je er iets aan hebben: wat wij deden was het voedingskussen rond ons zoontje zetten, zo bleef hij goed zitten zonder om te vallen. Maar hij was heel gefrustreerd de hele tijd halve situps aan het doen en heeft nooit graag op zijn rug gelegen, vanaf de geboorte al niet 😅

één maand geleden

Je geen zorgen maken mijn oudste dochter zat pas op 11 maand. Nu mijn jongste 7 maand zit wel al zelfstandig en kruipt al wil heel rap vooruit gaan dat hangt echt van kindje tot kindje af ieder kind heeft zijn tempo

één maand geleden

Zelfde verhaal hier. 🤗 het komt wel , alles op zijn tijd denk ik denk. En er is niets mis met onze babys hoor🥰..Deftig Rollen in alle richtingen was hier ook maar tussen 5-6maand terwijl je dikwijls andersleest. 🥸 dus zitten zal ook wel komen denk ik dan.. maar vermoedelijk terug iets later terug tussen 8-9maand. In de hoek van de zetel met wat speelgoed ondersteunend vast houden vind ie alvast top en tof maar verder doen we niets specifiek 😄

één maand geleden

Mijn dochtertje is 7maand en kan ook nog niet zitten hoor. Ik verlang er ook wel naar!

één maand geleden

Ons meisje van net 8 maand ook nog niet hoor. Op internet lees je ook zo veel uiteenlopende dingen… Zoals hier gezegd wordt, laat haar maar groeien en bloeien op haar eigen tempo 😊!

één maand geleden

Echt zelfstandig zitten is rond 8/9 maanden gemiddeld maar echt maak je niet druk als ze dit zelfs pas op 10 maanden doet of later ontwikkeling van een kindje is zo individueel geen stress extra stimulatie hoeft ook niet eigenlijk leren ze alles uit zichzelf